Gennaro Pellicia osobně ochutnává každou dávku surových kávových bobů ve firemní pražírně v Londýně dříve, než je upražena a distribuována do firemních obchodů.
Ohledně uzavření neobvyklé pojistky pan Pelliccia prohlásil: „V mojí profesi jsou chuťové buňky to nejdůležitější. Mých 18 let zkušeností mi umožňuje rozlišovat mezi tisíci příchutí. Mé chuťové buňky rozpoznají jakoukoli vadu kávy, což zaručuje unikátní chuť směsi značky Mocha Italia od firmy Costa“.
Průměrný jazyk má asi 10 000 chuťových buněk, což znamená, že firma Costa vlastně pojistila každou z chuťových buněk pana Pelliccii na 1 tisíc liber (asi 31 tis Kč).
Není to první případ, kdy Lloyd´s pojistil něčí jazyk. Ochutnávači vína pro supermarkety a obchodníci s vínem mají podobné pojištění. A holandský vinař Ilja Gort si minulý rok pojistil svůj nos na 5 mil eur.
Tiskový mluvčí Lloyd´s při té příležitosti prohlásil: „Llyod´s je nejprestižnější místo na světě pro pojištění osob, a to ať jde o jednotlivou část těla, nebo typickou vlastnost, důležitou pro příslušnou osobu k výkonu jejího povolání.
Zdroj: Lloyd´s
Komentáře
Přidat komentář