O2 chce prodávat svým zákazníkům pojištění


			O2 chce prodávat svým zákazníkům pojištění
29.2.2016 Pojistný trh

Telekomunikační společnost O2 má v plánu rozšiřovat spektrum svých služeb. Kromě projektů Smart City a kreditních karet se O2 hodlá pustit i do pojištění. A to již v tomto roce. 

Telekomunikační společnost O2 má v plánu rozšiřovat spektrum svých služeb. Kromě projektů Smart City a kreditních karet se O2 hodlá pustit i do pojištění. A to již v tomto roce.

V pátečních Hospodářských novinách vyšel dvoustránkový rozhovor s Tomášem Budníkem, generálním ředitelem O2. Z jeho slov bylo patrné, že O2 má v plánu rozšířit svoje portfolio služeb a to mnoha různými směry, pojišťovnictví nevyjímaje.

Mohu naznačit, že je to třeba pojištění,“ odpovídá Tomáš Budník na otázku, zda má v plánu využít rady poradenských společností a začít využívat základnu svých zákazníků k prodeji nové palety služeb. „Loni na podzim jsme už spustili službu, v jejímž rámci nabízíme pojištění u nás zakoupeného telefonu, když se vám rozbije. V pojišťování vidíme celou řadu dalších produktů, které souvisejí s naším podnikáním, například cestovní pojištění. Vyjedete do zahraničí a my víme, že jste na roamingu. Můžeme vám tedy cestovní pojištění nabídnout. Několik dalších pojistných produktů plánujeme už letos. Cestovní pojištění je jedním z příkladů“, dodává.

Tomáš Budník usiluje o to, aby měl zákazník co největší přidanou hodnotu. Zákazníkovi chce nabídnout i možnost pojištění neschopnosti splácet, za pronajaté telekomunikační služby, například v případě nemoci.


 

Čtěte také: Telefonní operátoři nabízí pojištění telefonů. Jsou podmínky pojištění výhodné?


 

O2 se po loňském rozdělení společnosti na dvě části, do značné míry uvolnily ruce a pod vedením Tomáše Budníka, přichází s mnoha novými nápady. Některé jsou velmi kontroverzní, jako blokování internetového obsahu s výskytem online reklamy (což by velmi poškodilo všechny české mediální servery) až po instalování čidel do kontejnerů na tříděný obsah, v rámci projektu Smart City.

Operátor však dozajista nebude zakládat vlastní pojišťovnu, aby skrze ní prodával pojistné produkty zákazníkům. Koncept bude s největší pravděpodobností stejný, jako v případě pojištění mobilů, které pro O2 zajišťuje Maxima pojišťovna. Operátor se tedy dohodne se stávajícími pojišťovnami na využití jejich služeb a s vybranými uzavře partnerství.

Zdroj: oPojištění.cz, iHNED

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články