„Nabídka podílet se na příběhu RENOMIA je jednou z těch, které se neodmítají. Silná značka, hodnoty společnosti, odborné zázemí a finanční síla jsou skvělým předpokladem pro růst i v oblasti poradenství pro retailovou klientelu. Díky vysoké míře regulace odvětví navíc mnoho odborníků na pojistné a finanční produkty hledá právě takové zázemí, které jim skupina RENOMIA může poskytnout,“ uvedl Aleš Masopust, obchodní ředitel RENOMIA BENEFIT.
Mohlo by vás zajímat: Dobrá zpráva. ČNB zlepšila odhad vývoje veřejných financí
Aleš Masopust předtím působil 10 let ve skupině NN kam nastoupil v roce 2009 jako Key Account Manager, poslední 4 roky zastával pozici obchodního ředitele externí distribuce, kde byl zodpovědný za prodej produktů životního pojištění a penzijního spoření prostřednictvím třetích stran. Před vstupem do odvětví pojišťovnictví zastával různé pozice v oblasti telekomunikací.
Aleš Masopust vystudoval Vojenskou střední školu dopravní, absolvoval Český institut pro marketing. Profesní zkušenosti získával ve společnostech UPC Česká republika a Telefónica O2. Je ženatý a má čtyři děti, ve volném čase se věnuje především rodině, cestování na motorce, v zimě pak lyžování. Je milovníkem dobrého espressa, kuchyně a vína.
Komentáře
Přidat komentář