AXA nastartovala rok 2015 novinkami v organizační struktuře a představenstvu


			AXA nastartovala rok 2015 novinkami v organizační struktuře a představenstvu

S příchodem nového roku a dokončením transformace distribučních sítí dochází ve skupině AXA k několika novinkám v organizační struktuře a změnám v představenstvu. S platností od 1. ledna 2015 došlo ke sloučení řízení distribučních sítí. Vznikl nový tým Řízení strategického partnerství a digitalizace, který se bude věnovat rozvoji digitalizace, inovacím a budování nových strategických partnerství. Poslední změnou k tomuto datu je vznik nového oddělení Customer Value Management, které bude vytvářet nové produkty a služby na míru podle potřeb různých segmentů klientů.

Ľubor Vrlák – ředitel nového sjednoceného útvaru Prodeje a člen představenstva

Po úspěšném završení projektu transformace distribučních sítí nyní dochází také ke sloučení útvarů interního a externího prodeje do společného Útvaru prodeje. Od nového roku jej řídí člen představenstva Ľubor Vrlák, který v rámci AXA dříve zastával pozici ředitele útvaru externího prodeje.

„Abychom mohli naše distribuční kanály dále rozvíjet a využívat tak všech pozitivních synergických efektů, dochází ke sloučení tradičních kanálů, které umožní alokovat zdroje, jež budou investovány do digitalizace a inovací. Pěvně věřím, že se současné změny pozitivně promítnou do dalšího rozvoje společnosti a přispějí k dosažení priorit v rámci našeho standardu kvality prodeje,“ říká Ľubor Vrlák, ředitel Útvaru prodeje.

Michael Pupala – ředitel nového útvaru Řízení strategického partnerství a digitalizace a člen představenstva

Dlouhodobou ambicí strategie skupiny AXA je intenzivní investice do digitalizace a inovací tak, aby klientům umožnila snadný přístup k produktům a službám díky využití nových technologií. Na začátku roku proto také vznikl nový útvar Řízení strategického partnerství a digitalizace, který povede člen představenstva Michael Pupala. Dosud zastával pozici ředitele interní distribuční sítě.

„Pro naše zákazníky vytvoříme prostředí volnosti a flexibility, a to díky otevřenému distribučnímu
a servisnímu modelu, který umožní mít svou pojišťovnu vždy nablízku. Chceme nabídnout to nejlepší z tradiční distribuce a doplníme nové způsoby komunikace, servisu a prodeje plně využívající aktuální i budoucí technologie,“
říká Michael Pupala, ředitel útvaru Řízení strategického partnerství a digitalizace.

David Poes - ředitel nového úseku Customer Value Management

Vznik úseku Customer Value Management je úzce spjat s naplňováním strategie AXA nabízet klientům produkty a služby přesně podle jejich potřeb. Vedením nového úseku, jehož součástí jsou tři oddělení -  produktový management, marketingová komunikace a business intelligence - byl pověřen David Poes, který dříve zastával pozici vedoucího úseku vývoje produktů životního pojištění.

„Úkolem všech tří oddělení nového úseku bude přinést vyšší hodnotu do našich produktů a služeb tak, aby ještě lépe odpovídaly potřebám klientů a trendům současné společnosti“ říká David Poes, ředitel úseku Customer Value Management.

AXA

Zdroj: AXA

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články