Odpovědnost za řízení vztahů se zákazníky má v Allianz Pavel Martynek


			Odpovědnost za řízení vztahů se zákazníky má v Allianz Pavel Martynek

Novým ředitelem CRM (řízení vztahů se zákazníky) Allianz pojišťovny se stal zkušený pojistný matematik s dlouholetou praxí v pojišťovnictví RNDr. Pavel Martynek, Ph.D., absolvent finanční a pojistné matematiky Matematicko-fyzikální fakulty UK.

„Sice jsem vystudoval pojistnou matematiku, ale za klasického pojistného matematika se nepovažuji. Vlastně se celou svou profesní kariéru pohybuji mezi dvěma protipóly. Na jedné straně jsou produkty a obchod a na druhé matematika a analýzy. A CRM je podle mého názoru přesně v zóně mezi těmito dvěma světy,“ tvrdí Martynek, který v minulosti působil například v Generali PPF Holdingu, České pojišťovně a Kooperativě.

Svůj volný čas věnuje především rodině, filmům a filmové hudbě.

Allianz

Zdroj: Allianz

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články