Rok 2021 byl pro všechny z nás přelomovým. Nejen osobně a pro naše rodiny, ale i šířeji pro celou společnost. Krize kolem pandemie covidu-19 akcelerovala tolik nových trendů! Podstatně se změnilo i chování zákazníků ve všech oblastech včetně pojišťovnictví. Naše odvětví výzvu přijalo a ukázalo velkou motivaci a schopnosti zúčastněných hráčů využít širších možností, větších množství dat a vyspělejších technologií k tomu, aby přispělo ke zjednodušení a ulehčení našich životů.
Mohlo by vás zajímat: Aon: Svět rizik se změnil. Jaká jsou ta nejzásadnější?
Rok 2021 byl mimořádně významný pro značku UNIQA v Česku i na Slovensku. Po akvizici společností AXA jsme vybudovali větší a silnější společnost. Naše integrace měla za cíl nově definovat naše podnikatelské aktivity a zajistit udržitelný růst. Naši klienti očekávají, že jim pomůžeme vést snadnější a bezpečnější život ve světě plném nových nejistot. Naše role je vyhovět jim a přispět s všestranným zabezpečením obohaceným o nové smysluplné přidané hodnoty.
Jsme nyní jeden kompaktní tým složený z původních společností a uskutečňujeme technickou integraci spojováním všech entit pod jednu střechu, a to v náročných podmínkách dynamického prostředí a při splnění nezbytných právních náležitostí. Kompletně jsme změnili náš operační model: vše je nyní strukturálně uspořádáno tak, aby v centru stál vždy a všude zákazník. Provedli jsme rebranding společnosti, abychom na trhu ukázali jednotnou tvář. V týmech našich zaměstnanců jsme zavedli standard New Ways of Working v zájmu ukotvení nové interní kultury zaměřené na motivaci a agilitu. Připravili jsme nový jasný lokální rámec odpovídající koncernové strategii UNIQA 3.0 (2021-2030) zahrnující naše ambice v rozvoji pro tento časový horizont. A navrch k tomu jsme pokračovali v našem profitabilním růstu, poskytovali jsme špičkové služby pro zlepšení zákaznické spokojenosti a úzce jsme spolupracovali se všemi našimi distribučními partnery pro zajištění kvalitních služeb pro naše bezmála 3 miliony klientů.
Mohlo by vás zajímat: Gaël Loaëc: KB Pojišťovna roste v neživotním i rizikovém životním pojištění
Rok 2021 nebyl snadným rokem pro celou společnost a nebyl jednoduchým rokem pro nikoho v UNIQA. Byl to ale velmi významný a zlomový rok otvírající nové dimenze obecně, a také novou éru značky UNIQA. Jsme velmi vděční všem našim klientům, kolegům, partnerům za to, že s námi tuto cestu prošli a umožnili nám takový posun vpřed!
Nyní se už naplno rozběhl rok 2022 a nám je jasné, že zase přinese nové výzvy a otazníky k řešení. Mnoho hrozeb je před námi: inflace, ekonomické obtíže, klimatická změna, technologická transformace a kybernetická rizika. Vše se zrychluje a životní cyklus proměňuje. Zatímco u nás v UNIQA bylo v loňském roce v souladu s těmito trendy mnoho definováno a byl nastaven jasný kurs, nyní půjde o to plán naplnit a uskutečnit nové věci v tomto nestabilním světě.
Mohlo by vás zajímat: Karel Waisser: Klienti Slavia pojišťovny se mají v novém roce na co těšit
Jsem plně přesvědčen o naší schopnosti přinést dokonce mnohem více. Věřím, že s tím správným nasazením a přístupem, který jsme si osvojili během posledního náročného období plného zvratů a změn, a i přes některé překážky okolo nás, je naše společnost jednotná v tom, co je opravdu důležité pro naši kolektivní budoucnost, a že v tomto porozumění jsme udělali všichni velký pokrok. V rámci toho je úkolem naší UNIQA přinášet širokou nabídku služeb pro zjednodušení a zklidnění života každého z nás. To platí dnes v turbulentní době ještě více než dříve. My v UNIQA si naši odpovědnost plně uvědomujeme a v tomto novém světě chceme hrát klíčovou roli.
Robert Gauci
Prezident dozorčí rady finanční skupiny UNIQA v ČR a SR
Komentáře
Přidat komentář