*Jak dopadly pololetní výsledky Triglav pojišťovny?
Co se týče celkového předepsaného pojistného, Triglav pojišťovna letos předepsala téměř stejné pojistné jako za první pololetí roku 2010. Rozdíly však bylo možné pozorovat v kvalitě obchodů. Podařilo se nám totiž sjednat několik zajímavých korporátních obchodů, což znamenalo více než dvouciferný procentuální nárůst v této oblasti, který potvrzují i statistiky ČAP.
Tento fakt spolu s nižší škodovostí našich klientů přinesl zvýšení celkové profitability a zlepšení hospodářského výsledku v první polovině roku 2011 oproti výsledku za stejné období roku minulého. Výsledek dokonce předčil plán pro toto období. Naše společnost byla v prvním pololetí profitabilní z „core businessu“.
*A srovnání se stejným obdobím roku 2010?
Jak již bylo uvedeno výše, Triglav pojišťovna dosáhla v prvním pololetí 2011 oproti stejnému období loňského roku zvýšení profitability a zlepšení hospodářského výsledku.
*Jak jste s výsledky spokojeni?
S hospodářským výsledkem Triglav pojišťovny jsme samozřejmě spokojeni. V rámci předepsaného pojistného jsme spokojeni s jeho strukturou, méně už s jeho celkovým objemem.
*Který segment pojištění považujete za nejvýrazněji rostoucí – teď a v blízké budoucnosti?
Nejvýrazněji rostoucí segment v rámci pojišťovnictví pro nás představuje bezesporu oblast korporátního obchodu. Což je dáno velikostí portfolia, které Triglav pojišťovna ve srovnání s konkurencí nabízí. Přispívá k tomu také široká nabídka pojistných produktů pro firmy a podnikatele.
*Jak ovlivní poptávku po pojistných produktech stárnoucí česká populace a jak hodláte tuto situaci využít ve svůj prospěch?
Tato otázka je spíše určena pro životní pojišťovny. Nicméně skupina aktivních seniorů je pro nás velmi zajímavým segmentem klientů, a to například v rámci povinného ručení, úrazového pojištění nebo pojištění domácností.
Komentáře
Přidat komentář