Triglav pojišťovna: Zlepšení hospodářského výsledku v prvním pololetí 2011


			Triglav pojišťovna: Zlepšení hospodářského výsledku v prvním pololetí 2011
15.8.2011 Rozhovory

Chceme se soustředit na korporátní obchody, říká v rozhovoru generální ředitel pojišťovny Triglav Ing. Petr Baný. A dodává, že zárukou úspěchu je široká nabídka pojistných produktů pro podnikatele. 

*Jak dopadly pololetní výsledky Triglav pojišťovny?

Co se týče celkového předepsaného pojistného, Triglav pojišťovna letos předepsala téměř stejné pojistné jako za první pololetí roku 2010. Rozdíly však bylo možné pozorovat v kvalitě obchodů. Podařilo se nám totiž sjednat několik zajímavých korporátních obchodů, což znamenalo více než dvouciferný procentuální nárůst v této oblasti, který potvrzují i statistiky ČAP.

Tento fakt spolu s nižší škodovostí našich klientů přinesl zvýšení celkové profitability a zlepšení hospodářského výsledku v první polovině roku 2011 oproti výsledku za stejné období roku minulého. Výsledek dokonce předčil plán pro toto období. Naše společnost byla v prvním pololetí profitabilní z „core businessu“.

*A srovnání se stejným obdobím roku 2010?

Jak již bylo uvedeno výše, Triglav pojišťovna dosáhla v prvním pololetí 2011 oproti stejnému období loňského roku zvýšení profitability a zlepšení hospodářského výsledku.

*Jak jste s výsledky spokojeni?

S hospodářským výsledkem Triglav pojišťovny jsme samozřejmě spokojeni. V rámci předepsaného pojistného jsme spokojeni s jeho strukturou, méně už s jeho celkovým objemem.

*Který segment pojištění považujete za nejvýrazněji rostoucí – teď a v blízké budoucnosti?

Nejvýrazněji rostoucí segment v rámci pojišťovnictví pro nás představuje bezesporu oblast korporátního obchodu. Což je dáno velikostí portfolia, které Triglav pojišťovna ve srovnání s konkurencí nabízí. Přispívá k tomu také široká nabídka pojistných produktů pro firmy a podnikatele.

*Jak ovlivní poptávku po pojistných produktech stárnoucí česká populace a jak hodláte tuto situaci využít ve svůj prospěch?
Tato otázka je spíše určena pro životní pojišťovny. Nicméně skupina aktivních seniorů je pro nás velmi zajímavým segmentem klientů, a to například v rámci povinného ručení, úrazového pojištění nebo pojištění domácností.

Triglav pojišťovna

Zdroj: Triglav pojišťovna

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

Související články