Allianz pojišťovna zvítězila v soutěži Fleet Awards


			Allianz pojišťovna zvítězila v soutěži Fleet Awards
3.10.2012 Produkty

Flotilové autopojištění Allianz pojišťovny se Šestým smyslem se včera stalo v soutěži Fleet Awards nejlepším Flotilovým produktem roku 2012 a celkovým vítězem kategorie Pojištění. Tuto anketu každoročně vyhlašuje magazín pro efektivní správu a řízení vozových parků Fleet na základě rozhodnutí nezávislé odborné poroty. Nejvýznamnější domácí fleetové ocenění v podobě „Fleetové múzy“, symbolizující nápaditost a dynamiku, získala Allianz už podruhé.


Šestý smysl je inteligentní systém účinné pomoci motoristům, který dokáže přivolat pomoc v krizové situaci a v konečném důsledku zachránit i život. Kromě toho také efektivně pomáhá při menších nehodách, při poruše a je současně účinným zabezpečením proti odcizení. V rámci svého flotilového pojištění začala tento systém poskytovat Allianz pojišťovna jako první pojišťovna v naší zemi.


„Asi se všichni shodneme na tom, že lidské smysly nahradit nelze. My jsme ale našli způsob, jak je rozšířit,“ vysvětluje vedoucí úseku flotilového autopojištění Allianz pojišťovny Radek Baštýř. Po získání řidičáku mají v průběhu let motoristé k dispozici zpravidla několik automobilů, které někdy nabourají a nebo dokonce úplně zničí. „Lidský život však má každý k dispozici pouze jeden, žádný náhradní neexistuje,“ dodal Baštýř.


Jak pracuje Šestý smysl Allianz pojišťovny? Díky telematické jednotce, umístěné ve vozidle (společně s malým reproduktorem a dvěma tlačítky) se auto po velkém nárazu dokáže samo automaticky spojit s asistenční službou. Pokud se řidič nehlásí (neboť je zřejmé, že je v bezvědomí, zaklíněný, zraněný…), asistence na nic nečeká a rovnou posílá na místo nehody záchrannou službu. Protože tato „chytrá krabička“ je napojena na GPS, dostane se pomoc ke zraněným bez jakéhokoliv zdržení. Podle odborníků by se díky tomu mohla zkrátit doba dojezdu pomoci až o polovinu. Pokud je řidič schopen sám komunikovat, může se rovnou domluvit na potřebné pomoci.


V případě poruchy, když auto na silnici vypoví službu, stačí pouze zmáčknout nouzové tlačítko. Motorista je ihned spojen s asistencí, která mu pomůže. Tím, že celou akci velmi zrychlí, se nejen ubrání „nájezdu“ českých odtahových služeb, které právě na tyto lidi v nesnázích číhají, ale také si významně zkrátí čekání na příjezd asistenční služby. A bez zajímavosti není ani to, že Šestý smysl Allianz pojišťovny funguje jako účinné zabezpečení proti odcizení.

Allianz

Zdroj: Allianz

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články