Aplikace pro jednoduchý kontakt klientů s asistenční službou


			Aplikace pro jednoduchý kontakt klientů s asistenční službou
21.5.2013 Produkty

Společnost Europ Assistance s.r.o. dosáhla v roce 2012 obratu 154 miliónů korun. Dalších více než 20 miliónů Kč utržila v roce 2012 nově založená společnost ČP Asistence. Europ Assistance uzavřela rok se ziskem před zdaněním ve výši 30,2 miliónů korun. Jde o 20% nárůst zisku oproti roku 2011.

Novými produkty v portfoliu jsou mobilní aplikace speciálně vyvinuté pro český trh: EAutoCare a MedAsist. Aplikace jsou určeny pro telefony se systémy iOS a Android a umožňují jednoduchý kontakt klientů s asistenční centrálou. Po nastavení několika předvolených údajů pak aplikace zasílá například infromace o poloze a situaci asistenčnímu operátorovi, který následně zajistí odpovídající asistenční zásah či intervenci odborníka. Klient pak nemusí v krizové situaci složitě diktovat čísla pojištění, SPZ vozidla nebo jeho sedmnáctimístný VIN kód.

Hlavní výhodou obou aplikací je především jejich schopnost fungovat nezávisle na datovém tarifu, a také nezávislost na podnikovém softwaru. V případě potřeby a nedostupnosti datové komunikace je schopen předávat infromace pouze pomocé SMS.

V loňské letní sezóně zajišťovala Europ Assistance celkem 14 263 asistenčních případů.

Nejčastějšími destinacemi dle počtu zásahů byly Egypt, Bulharsko, Turecko, Řecko a Chorvatsko.

Europ Assistance

Zdroj: DŠ

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články