Asistenční služby Allianz pojišťovny využilo vloni přes 17 tisíc klientů


			Asistenční služby Allianz pojišťovny využilo vloni přes 17 tisíc klientů
26.1.2011 Produkty

Během loňského roku kontaktovalo kvůli asistenci Allianz pojišťovnu 17 a půl tisíce lidí a po celém světě zajišťovala 2220 asistenčních zásahů. V meziročním porovnání se počet kontaktů zvýšil o téměř tři a půl tisíce.

Nejčastěji šlo o zranění na dovolené, při sportování nebo po autonehodě, ale také o zdravotní komplikace, které se bohužel neohlížejí na zemi, v níž člověka postihnou. Zatímco doma je automaticky kryje povinné zdravotní pojištění, v zahraničí už tvoří součást cestovního pojištění. Allianz pojišťovna jako jediná na našem trhu nemá žádné omezení u limitu plnění v rámci léčebných výloh. Vloni vyjelo do zahraničí s cestovním pojištěním Allianz 493 tisíc turistů. Za jejich léčení, léky a dopravu zpět do vlasti pojišťovna zaplatila téměř 30 milionů korun.


„Asistenční služba je nedílnou a z našeho pohledu zcela samozřejmou součástí cestovního pojištění,“ tvrdí ředitelka úseku cestovního pojištění Allianz pojišťovny Jana Slavíková. „Nejvíce medicínských asistencí jsme vloni měli v Egyptě, konkrétně 652 a v Řecku, odkud jich evidujeme 280. Prakticky ve všech hlavních destinacích českých turistů se jejich počet zvýšil. Řešili jsme ale i případy ve vzdálených lokalitách, např. v africkém Kongu, asijském Hongkongu, jihoamerickém Trinidadu a Tobagu nebo na tichomořských ostrovech Fidži,“ popisuje Slavíková. Potěšitelné je, že se snížil počet repatriací, vloni jich pod vlajkou Allianz pojišťovny proběhlo 79, zatímco v roce 2009 jich bylo o 82.


Prostřednictvím asistenční společnosti Mondial Assistance se klienti Allianz pojišťovny dovolají pomoci všude na světě a to doslova ve dne v noci. Vrtulníky a záchranářské týmy nejsou v žádné zemi ve vlastnictví asistenčních společností. Vždy totiž tvoří součást záchranného systému v konkrétním státu. Prostřednictvím smluvních vztahů, které má Allianz díky své celosvětové působnosti, však garantuje českým turistům 24 hodinovou péči a v případě nutnosti i operativní a efektivní pomoc. Její součástí je také tzv. domácí asistence.

Cestovatel z České republiky vloni na Novém Zélandu dostal zprávu o tom, že mu jeho dům mezitím doma postihla přírodní kalamita. Domácí asistence u cestovního pojištění Allianz pojišťovny mu bez problémů dokázala pomoci i na vzdálenost 18 tisíc kilometrů.

Vloni vysvobodil v nouzi klienty Allianz pojišťovny prostřednictvím domácí asistence 389krát instalatér, 275krát zámečník a 145krát topenář. Pokud měli havárii topení, ztratili klíče od bytu nebo jim vytekla pračka, vždy se dovolali pomoci, protože byli pojištěni u Allianz.


Asistenční služba ale v roce 2010 často vycházela vstříc turistům i nad rámec smluvního ujednání. Vloni Allianz pojišťovna zprostředkovala například přistavení vozidla taxislužby české lékařce, které se v Rakousku porouchalo auto v době sněhové kalamity a ona původně požadovala pouze jeho odtah do servisu. Nestihla by však službu v nemocnici, a tak jí operátor zajistil i rychlý odvoz taxíkem.

V létě zase po dopravní nehodě v Chorvatsku asistence zajišťovala tříčlenné české rodině nejenom ubytování a letecký návrat do vlasti, ale nad rámec pojistných podmínek dokázala „repatriovat“ do Čech i jejich nabourané auto.

Allianz pojišťovna

Zdroj: Allianz pojišťovna a.s.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Reakce na nedosažitelnou asistenční službu

Mondial Assistance, s.r.o.,  27. 4. 2011

Vážený pane Paštinský,
asistenční služba Mondial Assistance, s.r.o. k dnešnímu dni neobdržela žádné informace k Vaší uvedené zkušenosti. Tímto Vás opětovně žádáme o poskytnutí požadovaných údajů za účelem řádného prošetření celé předmětné záležitosti.
S pozdravem
Asistenční služba Mondial Assistance, s.r.o., reklamace@mondial-assistance.cz

Nedosažitelná asist. služba

Paštinský Jan,  1. 2. 2011

Po nehodě jsem opakovaně volal na několik
čísel asist. služby Allianz,ale vždy jen automat a po delším čekání mně upozornil,že mi zavolají do příštího dne nejpozději.V pondělí byla nehoda a ozvali se až v pátek.V případě zranění bych za tu dobu měl už asi dříve úmrtní list,než službu Allianz.Asi jde více peněz na reklamu než na služby.A nejen Allianz ,ale i ostatní pojištovny ,by si měli více hlídat ,co jim účtují značkové servisy za fiktívní částky.

Reakce na nedosažitelnou asistenčí službu

Mondial Assistance, s.r.o.,  12. 4. 2011

Vážený pane Paštinský,
jelikož asistenční služba Mondial Assistance, s.r.o. zajišťuje asistenční služby pro Allianz pojišťovnu, a.s. dovolujeme si Vás tímto požádat
o podrobnější informace k Vaší uvedené zkušenosti za účelem řádného prošetření celé předmětné záležitosti.
S pozdravem
Asistenční služba Mondial Assistance, s.r.o., reklamace@mondial-assistance.cz

RSS