„Tentokrát jsme se snažili uchopit komunikaci životního pojištění jinak, než tradičním zobrazováním nečekaných, nepříjemných situací, které se nám mohou kdykoli přihodit. Zaměřili jsme se na to pozitivní, co v našich životech máme, a často si to ale v dnešní rychlé době nestiháme uvědomit. Tak vznikl nápad
na #tenmoment, kdy jsme šťastní, spokojení a zdraví. A my v AXA se snažíme našim klientům pomáhat tyto krásné momenty chránit,“ říká Oskar Sekereš, marketingový ředitel AXA pro ČR a SR.
Kampaň dostala název #tenmoment, který zároveň odkazuje k jejímu hlavnímu kreativnímu motivu. V životě každého člověka se vyskytují momenty, na nichž mu opravdu záleží. Například chvíle s rodinou a blízkými – i když se mohou zdát všední a obyčejné, ve skutečnosti jsou pro nás důležité a zarývají se nám hluboko do paměti. AXA pomáhá prostřednictvím svých produktů tyto výjimečné momenty ochránit.
Velká část nové kampaně poběží také na sociálních sítích a webových stránkách tenmoment.axa.cz a tenmoment.axa.sk, kde se zájemci mohou o #tenmoment podělit. Vizuální stránka kampaně respektuje základní myšlenku, a proto vytváří prostor pro #tenmoment, o který je třeba pečovat.
Na internetu bude kampaň využívat také online video formáty a u sociálních sítí se zaměří především na Facebook a YouTube. Z tradičních mediálních kanálů se kampaň objeví v množství tištěných titulů, ale také na outdoorových plochách, jako jsou citylighty nebo billboardy. #tenmoment se v průběhu kampaně objeví také v televizi, a to formou sponzorovaných odkazů před vybranými pořady a relacemi.
Pro více informací navštivte webové stránky www.tenmoment.axa.cz
Komentáře
Přidat komentář