Česká pojišťovna inovuje majetkové pojištění


			Česká pojišťovna inovuje majetkové pojištění
8.6.2012 Produkty

Cesta ke správnému pojištění domu, bytu nebo chalupy má být snadná a srozumitelná. Česká pojišťovna nyní nabízí zcela nově pojištění domu, bytu či podnájmu, které je díky přednastaveným balíčkům snadné a přitom komplexní.

Základem majetkového pojištění je pojištění nemovitosti (řeší samotnou stavbu a její stavební součásti) a pojištění domácnosti (ošetřuje škody vzniklé na vnitřním zařízení a vybavení). Pojištění majetku Česká pojišťovna nyní výrazně pozměnila, zvýšily se limity a přibyla zcela nová rizika, která jsou nyní ochráněna. Zkrátily se také dotazníky při sjednání pojištění, klient tak ušetří svůj čas.


Novinky v pojištění NEMOVITOSTI

V rámci pojištění nemovitosti Česká pojišťovna přináší automaticky také pojištění vedlejších staveb jako plot, bazén, domů na zahradní techniku nebo studna. Při sjednání smlouvy jsou tyto objekty pojištěny na desetinu pojistné částky za celou nemovitost, nemusíte tak složitě určovat u každého předmětu samostatné pojistné částky.

U pojištění nemovitosti podle vybrané varianty nyní můžete počítat s tím, že dostanete uhrazeny i náklady v takových případech jako je třeba ztráta vody. Jestliže totiž kvůli prasklému potrubí v domě nebo na pozemku dojde k úniku vody, pojišťovna tento únik vody zaplatí. Chráněno je však také například zateplení fasády. Pokud na něm způsobí destruktivní škody ptáci, hlodavci nebo hmyz, pojištění pokryje vrácení do původního stavu.


Novinky v pojištění DOMÁCNOSTI

Pojištění domácnosti chrání kromě vybavení dokonce i předměty, které nemáte pod střechou. Současně jsou totiž pojištěny i osobní věci, které máte na sobě nebo v automobilu. Se stejným přístupem můžete počítat také u věcí na zahradě nebo terase. Pojištění domácnosti totiž může pokrývat i zahradní nábytek, dekorační předměty nebo dětské atrakce.

Pokud máte domácnost pojištěnou u České pojišťovny, ochrana se základním limitem 50 000 Kč se vztahuje také na stavební součásti, jakou jsou třeba podlahy, futra nebo kuchyňská linka.

Do jednotlivých variant pojištění domácnosti se ale dostala zcela nová rizika, která jsou nyní pojištěna. Patří sem například škody na zdi nebo na vybavení bytu způsobené zatečením vody, tajícím sněhem či kroupami střechou i oknem. Zcela bez obav mohou být majitelé sklokeramických a indukčních desek – jsou pod ochranou před poškozením nebo zničením.

V případě výpadu elektrického proudu navíc pojištění domácnosti pokryje i škody způsobené zkažením potravin v lednici či mrazáku.


BALÍČKY

Abyste svůj domov zabezpečili a nezapomněli na nic důležitého, stačí si vybrat některý z přednastavených balíčků. Mají jednoduché názvy přesně podle toho, v jaké situaci se právě nacházíte. Balíček BYT a stejně tak DŮM představují jasnou volbu. Připraveny jsou však i balíčky s názvem DOMÁCNOST, NÁJEM, HYPOTÉKA, CHALUPA nebo STUDENT pro ty, kteří bydlí na koleji.

Všechny balíčky obsahují ta podstatná pojištění, jejichž parametry lze samozřejmě podle přání klienta měnit, přidávat nebo ubírat. Pojištění tak padne na míru každému.


Asistenční služby jsou samozřejmostí

Zabouchnout si dveře nebo si nevědět rady se zkratovanou zásuvkou? To jsou naprosto běžné věci, s nimiž se lidé ve svých domovech setkávají. Nejen pro tyto případy Česká pojišťovna k většině balíčků pojištění majetku poskytuje také automaticky asistenční služby. Když zůstaneme u zabouchnutých dveří – do 1 hodiny Česká pojišťovna zajistí pomoc zámečníka! V případě úrazu nebo nemoci asistenční služba dokáže zařídit úklid sněhu, posekání trávníku nebo nasekání dřeva na topení. Asistence se tak stává skutečně osobní službou.

Samozřejmostí jsou rady na telefonu, jak hlásit a dokládat škody nebo jak postupovat při řešení celé situace při vzniku škody. Asistenční služba České pojišťovny je klientům k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu na známém čísle 841 114 114.

Česká pojišťovna

Zdroj: Česká pojišťovna

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články