Česká pojišťovna se v zimě o své klienty postarala v 79 zemích světa


			Česká pojišťovna se v zimě o své klienty postarala v 79 zemích světa
19.5.2011 Produkty

Statistiky České pojišťovny vztahující se k právě skončené zimní sezoně ukazují, že lidé již v zimních měsících necestují pouze za lyžařskými sporty, ale stále častěji míří také k moři a za exotikou. Asistenčních služeb cestovního pojištění ČP využilo v zimě přes 1 700 klientů – nejčastěji šlo o nejrůznější úrazy, střevní potíže nebo nemoci dýchacích cest. Přibylo také případů dětských zdravotních komplikací.


Pojistné události z cestovního pojištění klienti v nedávno skončené zimní sezoně kupodivu nejčastěji hlásili z dovolené u moře v Egyptě. Na Českou pojišťovnu se obraceli zejména s obtížnými případy střevních komplikací, zaznamenán byl ale také případ srdečních obtíží, který si vyžádal letecký převoz s lékařským doprovodem. Ukazuje se, že Egypt pro Čechy i přes letošní nepokoje na začátku roku stále zůstává atraktivním dovolenkovým místem. Druhou destinací, odkud si klienti České pojišťovny nejčastěji vyžádali pomoc, bylo Rakousko, následované Itálií. Zde se již jedná o „typicky“ lyžařské úrazy - poranění páteře, žeber a dolních i horních končetin. K dalším zemím, z nichž klienti hlásili nejvíce pojistných událostí, patří USA, Francie, Německo nebo Slovensko. Na vzestupu je ale také exotické Thajsko. Celkově Česká pojišťovna svým klientům pomáhala v 79 zemích světa – také například v Kongu, Tanzanii nebo Bolívii.

Češi se v alpských zemích stále častěji věnují i méně obvyklým sportům, které jsou mnohdy skutečně adrenalinové. Své o tom ví i klient, jenž se v Itálii těžce zranil při pádu paraglidu. Jeho úraz si vyžádal okamžitý letecký transport do České republiky. Díky cestovnímu pojištění se vše podařilo rychle vyřešit a Česká pojišťovna za klienta uhradila veškeré výdaje včetně leteckého převozu,“ říká David Tunkr, produktový ředitel neživotního pojištění České pojišťovny.


Česká pojišťovna zajišťovala lékařské ošetření a cestu zpět do vlasti také pro klientku, která si v Mexiku komplikovaně zlomila stehenní kost. Případ si vyžádal hospitalizaci v nemocnici a několikadenní čekání na dostatečnou zásobu krve její krevní skupiny. Transport leteckým speciálem s lékařským doprovodem, který se uskutečnil až po operaci, stejně jako celou léčbu uhradila Česká pojišťovna.


V Rumunsku zase na klienta České pojišťovny, který na odstavném parkovišti u svého auta odpočíval před další cestou, zaútočila smečka volně pobíhajících psů. Naštěstí se mu nic vážného nestalo a on si z tohoto setkání odnesl „jen“ pohmožděniny a škrábance. Náklady na lékařské ošetření, včetně očkování proti vzteklině, zaplatila Česká pojišťovna.


Mezi nejčastější diagnózy letošní zimní sezóny patří nejrůznější úrazy, střevní obtíže, infekce horních a dolních dýchacích cest, ale také problémy se zuby, kožní vyrážky či alergie. Nejstarší klientce, která při své cestě potřebovala pomoc asistenční služby České pojišťovny, bylo 86 let (nejstaršímu klientovi pak 93 let). „V letošní zimní sezoně jsme zaznamenali nárůst zdravotních komplikací u nejmenších dětí do pěti let, s nimiž rodiče stále častěji vyjíždějí na dovolenou. Nejvíce takovýchto potíží se dětem přihodilo v Egyptě,“ dodává David Tunkr.


Česká pojišťovna od letošního května dvojnásobně navýšila pojistné limity u nejžádanějšího pojištění léčebných výloh, které je základem cestovního pojištění. Nyní mají klienti automaticky k dispozici částky 3 nebo 6 milionů korun, a to podle varianty, kterou si sami vyberou. A co je nejdůležitější, ČP tyto nové vyšší limity klientům poskytuje bez navýšení ceny pojištění.


Ve všech situacích se klienti České pojišťovny mohou spolehnout na rychlý a spolehlivý servis asistenčních služeb cestovního pojištění. Ty jsou jim k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a pomáhají například při vyhledání vhodného zdravotnického zařízení, zajištění lékařského ošetření a péče, návratu nemocného do vlasti či zajištění opatrovníka. Kontaktovat asistenční službu je otázkou chvíle, vždyť v letošní zimní sezoně klienti čekali při svém volání na spojení s operátorem v průměru pouhých deset vteřin.

Česká pojišťovna

Zdroj: Česká pojišťovna

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS