Česká pojišťovna zjednodušuje oblast majetkového pojištění


			Česká pojišťovna zjednodušuje oblast majetkového pojištění
30.5.2012 Produkty

Česká pojišťovna zásadně zjednodušila pojištění majetku. Podle toho, jak klient bydlí, lze mu nabídnout balíček se základní sadou doporučených pojištění. Názvy nových varinat pojištění jsou pro jednoduchost shodné s variantami povinného ručení.

Je to reakce na výsledek šetření České pojišťovny, z něhož vyplynulo, že většina klientů považuje oblast pojištění majetku za příliš komplikovanou. Někteří lidé tak volí nesprávné zajištění svého vlastnictví nebo se v horším případě nepojišťují vůbec.

Mít pojištěnu svou nemovitost a domácnost by mělo být pro každého vlastníka naprostou samozřejmostí. Není tomu tak vždy. V České republice je sice pojištěna většina rodinných domů (téměř 90 %), podíl pojištěných domácností však dosahuje pouze 54 %.


Názvy nových produktů majetkového pojištění

Pojištění START zajišťuje jen ochranu proti živelným škodám. Druhý stupeň, STANDARD, poskytuje spolehlivou ochranu za přijatelnou cenu. Produkt EXCLUSIVE zaručuje nadstandardní ochranu za konkurenceschopnou cenu a EXCLUSIVE PLUS je skutečně exkluzivní ochrana za rozumnou cenu. Na nejvyšším stupínku pojistné ochrany pak stojí produkt EXCLUSIVE MAX, což je maximální ochrana se všemi výhodami. Při uzavření smluv EXCLUSIVE PLUS a EXCLUSIVE MAX získává klient zdarma chytrý mobilní telefon. V něm je automaticky zavedena mobilní aplikace Pojišťovna.


Co všechno aplikace Pojišťovna umí?

Aplikaci lze využít i pro oblast pojištění motorových vozidel. Kromě toho dokáže sjednat nové či prodloužit stávající cestovní pojištění. Aplikace umí dokonce uzavřít i úrazové pojištění. Součástí Pojišťovny je i klientská zóna, díky níž je možné v telefonu spravovat pojistné smlouvy nebo si sjednat schůzku na pobočce.


Vylepšení stávajících rizik

Pojištění se vztahuje nejen na škody, vzniklé bleskem, ale také na škody z napěťové špičky v síti. Pro vyplacení pojsitného plnění v případě vandalismu nepožaduje pojišťovna zjištění pachatele. Pojištění nově zahrnuje pojištění příslušenství k osobnímu automobilu pro případ poškození (střešní box), pojištění se vztahuje i na zahradní nábytek, gril a dětské atrakce.


Nová rizika

Pojištěna je mimo jiné i kuchyňská sklokeramická a indukční deska, znehodnocení obsahu chladicího zařízení při výpadku el. proudu na více než 10 hodin a také poškození zateplené fasády hlodavci nebo hmyzem.

Pojišťovna nabízí jako součást produktu i nové asistenční služby. Je to například úklid sněhu při úrazu a nemoci, zahradní práce a sekání dřeva při úrazu a nemoci, zajištění nákupu a doprava do a z nemocnice.


Nové funkce

Lze si dokonce založit elektronický archiv pojištěné domácnosti. Udělá se to jednoduše. Klient si svou domácnost vyfotí chytrým telefonem a fotografie odešle přes aplikaci Pojišťovna do své schránky. Zde budou bezpečně uloženy (nikomu cizímu nebou přístupné a to ani v klientově mobilním telefonu). Dojde-li ke škodě, bude moci klient snadno doložit, co všechno měl pojištěno.


Nahlášení škodní události přes aplikaci Pojišťovna

Stačí zadat základní údaje o škodě, jako například příčinu škody, seznam poškozených věcí či poškozených místností a vše odeslat ke zpracování do České pojišťovny.

Inovovaná aplikace umožňuje připojit fotografie poškozeného majetku as polečně s případnými dokumnety vše zaslat do klientského centra České pojišťovny. Fotografie a dokumnety lze zaslat také následně až po přidělení čísla pojistné událost.

Aplikace přináší srozumitelný návod, jak přesně postupovat v případě škody na majetku.

Díky mobilní aplikaci se proces likvidace stává jednodušší, takže u vybraného segmentu škod lze garantovat jejich vyřízení a poukázání peněz na účet do dvou pracovních dnů, vysvětlila Renata Kosová, ředitelka odboru likvidace pojistných událostí neživotního pojištění České pojišťovny.


Zdroj:

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články