Překvapuje také požadavek na srozumitelné vysvětlení pojistných podmínek. To vyžadovalo 82,8 % zákazníků, odpovídající vysvětlení ale dostalo jen 64,8 %...
Zajímavý je i nízký zájem potenciálních klientů o on line komunikaci místo osobní náštěvy (jen 40,6 %).
Z tabulky je na první pohled vidět, že pojišťovny i poradci musí svoji práci zlepšit (nejen v Rakousku).
Výzkum provedl IMWF - Institut für Managment- und Wirtschaftsforschung GmbH. Měl ukázat, zda poradci plní očekávání svých klientů a zda jim dokážou nabídnou ten nejvhodnější produkt.
Pojištění: co klienti očekávali a co skutečně dostali od poradců | ||
Očekávání | Plnění | |
Nabídka vhodných produktů | 79,90% | 59,90% |
Poradce by měl převzít odpovědnost | 74,90% | 55,90% |
Srozumitelné vysvětlení pojistných podmínek | 82,80% | 64,80% |
Nabídka výhodných podmínek | 71,60% | 58,00% |
Poskytnutí podrobných rad | 77,60% | 64,50% |
Dlouhodobě mít k dispozici kontaktní osobu | 70,60% | 59,30% |
Splnění přání zákazníka | 61,90% | 51,20% |
Poskytnout klientovi čas i prostor | 71,50% | 61,10% |
Možnost on line nabídky místo osobní návštěvy | 40,60% | 35,20% |
Poskytování pravidelných informací | 52,20% | 47,60% |
Poskytování bezplatných rad | 81,70% | 78,90% |
Zdroj: IMWF 2010 |
Komentáře
Přidat komentář