ČP asistence poskytuje klientům asistenční služby i v oblasti cestovního pojištění


			ČP asistence poskytuje klientům asistenční služby i v oblasti cestovního pojištění
8.11.2012 Produkty

Asistenční služba ČP ASISTENCE (ČPA), společný podnik České pojišťovny (51% podíl) a Europ Assistance (49 %), je klientům ČP k dispozici od března letošního roku. Nejprve poskytovala služby pouze motoristům a v průběhu roku postupně rozšiřovala své aktivity i do oblasti majetkového a životního pojištění. Od listopadu pak klientům České pojišťovny zajišťuje rovněž asistenční zásahy spojené s cestovním pojištěním, které doposud poskytoval smluvní partner Europ Assistance. 

 

Od března do září 2012 se na pracovníky ČP ASISTENCE s dotazem nebo žádostí o pomoc obrátilo téměř 50 tisíc klientů České pojišťovny. Nejvíce pak v průběhu letní sezóny, kdy statistiky ČPA evidují 25% nárůst asistenčních zásahů. „Mezi nejčastější případy, při kterých jsme klientům pomáhali, patřily události týkající se povinného ručení nebo havarijního pojištění. Pomoc žádalo téměř osm tisíc motoristů v souvislosti s poruchou, další čtyři tisíce řidičů využilo asistenci bezprostředně po nehodě,“ přibližuje detaily prvních měsíců fungování výkonný ředitel ČPA Jaroslav Hanzlík.

Portfolio nabízených asistenčních služeb společnosti ČP ASISTENCE se od listopadu 2012 rozšířilo také na cestovní pojištění. „S předstihem jsme tak dosáhli našeho cíle zajišťovat do konce letošního roku pro klienty České pojišťovny všechny asistenční služby pod jednou značkou ČPA,“ doplňuje Jaroslav Hanzlík.

 

„Češi si již zvykli trávit letní i zimní dovolenou aktivním způsobem. V nadcházející zimní sezóně proto očekáváme dominanci žádostí o asistenci právě ve spojení s cestovním pojištěním, respektive nejen s jeho léčebnou ale také odpovědnostní složkou. To platí jak pro zimní sporty, tak pro pobyty v exotických destinacích, kam čeští turisté v posledních letech v zimě hojně míří,“ upřesňuje Jaroslav Hanzlík. Podle něj si Češi v poslední době intenzivně uvědomují, že mohou při sportovních aktivitách způsobit škodu i někomu dalšímu. Příkladem může být případ klienta, který letos ve švýcarském horském středisku na dojezdové ploše před vleky srazil německého lyžaře. Oba v důsledku tohoto incidentu utrpěli rozsáhlá zranění a nároky, které budou z pojištění odpovědnosti německému lyžaři hrazeny, dosahují 80 tisíc euro, tedy asi dvou milionů korun.

Letní sezona 2012

Trend rostoucího zájmu o odpovědnostní pojištění potvrzuje i právě uzavřená letní sezona, během níž si tento produkt spolu s cestovním pojištěním sjednalo u ČP meziročně o 35 % klientů více. Ještě větší zájem pak zaznamenalo připojištění zavazadel k cestovnímu pojištění, kde ČP eviduje dokonce více než 90% meziroční nárůst. Česká pojišťovna řešila od května do září letošního roku celkem 5 474 případů asistence turistům v zahraničí, což je o 80 % více než vloni.

Top tři nejproblémovější dovolenkové destinace v letošní letní sezoně více méně kopírovaly předchozí roky. Klienti znovu hlásili problémy nejčastěji z Egypta a Řecka, výrazně se pak zvýšil počet případů z Turecka (meziročně o 300 % asistenčních zásahů více). Následují Bulharsko, Chorvatsko, Španělsko a Itálie.

 

Česká pojišťovna

Zdroj: Česká pojišťovna a.s.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články