Dříve byli motoristé v naší zemi zvyklí na povinné ručení a havarijní pojištění ve stylu „ber, nebo nech být“. Přístup Allianz je však opačný. „Díky základnímu přehledu rizik a možnosti různých kombinací navrhujeme řidičům optimální varianty, které si však s našimi zástupci ještě vyladí, takže platí pouze za rizika, kterých se obávají a která chtějí mít pojištěna,“ vysvětluje ředitelka úseku produktového managementu Allianz pojišťovny Veronika Hašplová. Důraz na maximální transparentnost, o kterém se v poslední době hovoří v souvislosti se smlouvami na životní pojištění, se tak prolíná i do oblasti motorových vozidel.
Nová segmentace se poprvé dotýká také tovární značky vozidel. Pojistní matematici Allianz totiž zjistili, že právě tento údaj, který se už běžně uplatňuje v havarijním pojištění, hraje roli i u cenotvorby povinného ručení. Novinkou je rovněž přímá likvidace, zahrnující škody na zdraví. „Někteří naši klienti totiž měli problémy se získáním peněz po vážných úrazech, které jim způsobily vozy s povinným ručením u jiné pojišťovny, neboť jejich osud nebyl v našich rukou a my jsme jim nemohli pomoci,“ popisuje Hašplová. „To se nyní mění. Přímá likvidace, týkající se i nezaviněných škod na zdraví, jim umožní, že škodu dostanou zaplacenou přímo z Allianz a podle standardů Allianz.“
Důraz na individualizaci je u nového autopojištění Allianz patrný také například opuštěním škály pevných limitů u pojištění skel. Proč by měl motorista, jehož sklo stojí 14 tisíc korun, platit sazbu za limit s hranicí 20 tisíc korun? Změna se týká i navýšení počtu dnů, na které lze získat náhradní vozidlo a také vyššího limitu vypůjčení náhradního auta.
Za poslední rok přilákala Allianz nejvíce motoristů na trhu. Kmen povinného ručení se meziročně zvýšil o více než 44 tisíc nových smluv a kmen havarijního pojištění o více než 28 tisíc nových smluv. Současně narostl i podíl nových vozidel podle značek, jejichž majitelé mají smlouvu s touto pojišťovnou.
Komentáře
Přidat komentář