PČS spustila chytré on-line hlášení pojistných událostí pro životní pojištění


			PČS spustila chytré on-line hlášení pojistných událostí pro životní pojištění
21.4.2016 Produkty

PČS spustila v dubnu 2016 unikátní novinku na trhu životního pojištění – chytrý on-line systém pro nahlášení pojistných událostí elektronickou cestou. „On-line hlášenka“ klienty přesně vede podle parametrů jejich pojištění, a proto nemohou pojistnou událost nahlásit chybně nebo nedostatečně. 

Celý systém tak nabízí nejen hlášení událostí z pohodlí domova, ale zajišťuje i jeho bezchybnost. Klienti mohou sledovat také stav nahlášené události a položit dotaz likvidátorovi, který jejich pojistnou událost řeší. Proces vyřízení pojistné události bude tedy rychlejší a klienti jej budou mít plně pod svojí kontrolou.

„On-line hlášenku jsme připravili na pomoc našim klientům, kteří tak mohou kdykoliv snadno, rychle a jednoduše nahlásit, co se jim v rámci pojištění přihodilo,“ komentuje spuštění chytrého systému on-line hlášení pojistných událostí Petr Zapletal, generální ředitel Pojišťovny České spořitelny. Systém vyřeší i případné chyby v hlášení. „Loni jsme řešili přes 170 000 pojistných událostí. Bohužel asi 15 procent událostí ročně se nepovede hned napoprvé nahlásit. Události často hlásí i lidé, kteří vůbec nejsou pojištění. Jiní zase pojištění jsou, ale nemají sjednaná rizika, která hlásí,“ dále uvádí Petr Zapletal a dodává: „To bude nyní řešit nový systém on-line hlášení. Klienti nyní nemohou nahlásit nepojištěnou událost. A díky bezchybnému nahlášení budou moci rychleji dostat své peníze.Loni jsme klientům za pojistné události vyplatili přes dvě miliardy korun.“

Hlavní výhody:

  1. Zjednodušení nahlašování pojistné události pro klienta
  2. Klient ví na co přesně je pojištěn a jakou dokumentaci má poskytnout
  3. Zefektivnění práce likvidátorů, kteří dostávají potřebná data a dokumentaci 
  4. Zrychluje se proces likvidace události 
  5. eliminují se náklady za zasílání dokumentů poštou a jejich kopírování

„On-line hlášenka“ klientům umožňuje nahlásit pojistnou událost prostřednictvím webu, včetně přiložení související dokumentace. Nabízí jim individualizované hlášení podle sjednaných rizik a jejich variant na smlouvě (např. u denního odškodného, hospitalizace a pracovní neschopnosti hlídá různý počet dní, od kterých mají pojištění sjednané) a dále podle vyplněných informací řekne, jaké dokumenty mají přiložit.

Systém tak pomocí automatických kontrol zabezpečuje bezchybné nahlášení, které putuje rovnou na stůl likvidátora, což celý proces značně zkrátí. Klientům také nabízí on-line sledování stavu jejich pojistné události, položení dotazu likvidátorovi a nakonec i hodnocení celé likvidace. Celý systém on-line hlášení pojistných událostí Pojišťovny České spořitelny – s výběrem možností na míru podle pojistné smlouvy tak, že není možné nahlásit nepojištěnou událost, navedením na přiložení konkrétních dokumentů a sledováním stavu události ‒ je na českém trhu životního pojištění zcela jedinečný.

Na to, jak jednoduchý systém provede klienta, se můžete podívat níže:

flexiOnline01

Přihlášení pod číslem smlouvy a rodným číslem

flexiOnline02

 Přehled krytí sjednané pojistky

flexiOnline03

Popis události 

flexiOnline04

Vyplnění kontaktních údajů

flexiOnline05

Sumarizace vyplněných údajů

flexiOnline06

Přiložení naskenovaných (vyfocených) potřebných dokumentů

 

 

Zdroj: PČS

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články