„Někteří řidiči starších vozidel považují havarijní pojištění za příliš drahý, a proto pro ně postradatelný komfort. Starší auta přitom nejsou u nás výjimkou, průměrný věk vozů registrovaných v ČR činil v loňském roce 13,7 let. Česká pojišťovna vždy přináší řešení pro všechny motoristy, a proto vytvořila unikátní a hlavně cenově výhodné pojištění, které je šité na míru právě starším vozům ve věku 6 – 20 let,“ říká Petr Svoboda, vrchní ředitel produktového managementu občanského pojištění ČP.
Havarijní pojištění pro starší vozy 6+ chrání majitele automobilu proti škodám způsobeným živelní událostí, vandalismem, havárií a odcizením. I u této novinky klienti mohou počítat s bonusy za bezeškodní průběh ve výši 5% slevy za každý rok jízdy bez nehod. Samozřejmostí je možnost převodu bonusu od jiných pojišťoven.
Součástí Havarijního pojištění 6+ jsou asistenční služby pro případ nehody a úrazové pojištění všech osob ve vozidle zdarma. Výhodou je i rychlá likvidace pojistné události formou rozpočtu nákladů na opravu vozidla bez dokládání faktur za opravu. Havarijní pojištění starších vozů 6+ je platné na území prakticky celé Evropy a Turecka. Pojištění je sjednáváno se spoluúčastí 5 %, minimálně 5 000 Kč. Majitelé starších vozů si mohou vybírat ze tří limitů pojistného plnění 60 tisíc, 80 tisíc nebo 100 tisíc korun.
Havarijní pojištění 6+ představuje ideální řešení pro majitele starších vozů, kterých se na českých silnicích pohybuje převážná většina. Starší auta nejsou oblíbená jen mezi řidiči, ale bohužel také u zlodějů. Opodstatněnost pojištění staršího auta proti odcizení vyplývá i ze statistik České pojišťovny, které potvrzují, že auta starší šesti let jsou zloději podobně vyhledávaná jako auta nová či zánovní.
V loňském roce dle dat ČP zloději nejčastěji sáhli po vozidlech starých tři a čtyři roky (shodně 11,6 %), ale prakticky stejný podíl připadá na auta 6letá (11,4 %) a 7letá (9,3 %). Výjimkou mezi ukradenými vozy pak nejsou ani auta s datem výroby mezi roky 1990 až 1995.
Modelové příklady Havarijního pojištění 6+
Česká pojišťovna připravila k pojištění motorových vozidel originální jarní reklamní kampaň, jejíž televizní spot odlehčenou formou popisuje řešení dopravní nehody. Koncept „Hry na bouračku“ ve spotu pracuje nejen s produktem Havarijní pojištění 6+, ale také s motivem 1. Povinného ručení Bez povinností.
Komentáře
Přidat komentářSrovnání povinného ručení
Dobrý den,
pokud sháníte jakékoli povinné ručení pro Váše vozidlo, můžete bezplatně vyplnit tento odkaz
http://postni.cz/porovnani
Zde vyplníte údaje o Vašem voze a můžete zjistit, že ušetříte až 64 procet! Pokud chcete, můžete porovnat také havarijní pojištění.
Samozřejmě vyplnění může být pouze z informativních důvodů. Vše je zcela jednoduché a zdarma. Děkuji
Procházka