HDI a motivace ke sjednávání online


			HDI a motivace ke sjednávání online
7.12.2016 Produkty, Zahraničí

Německá pojišťovna HDI nabízí klientům zjištění sazby k pojištění odpovědnosti z provozu vozidla na internetu, ale uzavření pojistné smlouvy je možné na základě osobní péče. Reaguje tak na chování spotřebitelů. Podle aktuální studie GfK uzavírá stále ještě většina spotřebitelů (v Německu) pojistné smlouvy raději přímo s pojišťovacím zprostředkovatelem, avšak informace si získává předem na síti.

HDI chce potenciálním klientům, které omezuje nějaká překážka ve sjednání pojištění online, poskytnout na jejich žádost osobní poradenství. Vychází se přitom z přesvědčení, že online svět a osobní služba nemusí být v rozporu, nýbrž se mohou ideálně doplňovat.  

Klient si může na příslušné webové stránce HDI vypočítat osobní sazbu pro pojištění odpovědnosti z provozu vozidla a následně se rozhodnout pro sazbu s osobním poradenstvím. Klientům je na daném místě k dispozici konkrétní kontaktní osoba. Klient může docílit lepší sazbu, jestliže v rámci samoobslužné sazby si převezme správu dané pojistné smlouvy. Na elektronickém zákaznickém portálu služeb pak klient spravuje samostatně svoje údaje.  K tomu je nutno dodat, že v rámci aktuálního porovnání sazeb pojištění odpovědnosti z provozu vozidla v Německu se pojišťovna HDI stala celkovým vítězem. Časopis Wirtschaftswoche přitom srovnával 16 největších pojistitelů provozujících pojištění odpovědnosti z provozu vozidla.

 

Zdroj: Versicherungswirtschaftheute

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články