HDI chce potenciálním klientům, které omezuje nějaká překážka ve sjednání pojištění online, poskytnout na jejich žádost osobní poradenství. Vychází se přitom z přesvědčení, že online svět a osobní služba nemusí být v rozporu, nýbrž se mohou ideálně doplňovat.
Klient si může na příslušné webové stránce HDI vypočítat osobní sazbu pro pojištění odpovědnosti z provozu vozidla a následně se rozhodnout pro sazbu s osobním poradenstvím. Klientům je na daném místě k dispozici konkrétní kontaktní osoba. Klient může docílit lepší sazbu, jestliže v rámci samoobslužné sazby si převezme správu dané pojistné smlouvy. Na elektronickém zákaznickém portálu služeb pak klient spravuje samostatně svoje údaje. K tomu je nutno dodat, že v rámci aktuálního porovnání sazeb pojištění odpovědnosti z provozu vozidla v Německu se pojišťovna HDI stala celkovým vítězem. Časopis Wirtschaftswoche přitom srovnával 16 největších pojistitelů provozujících pojištění odpovědnosti z provozu vozidla.
Komentáře
Přidat komentář