Nadstandardní pojištění si nejčastěji pořizují postižení klienti


			Nadstandardní pojištění si nejčastěji pořizují postižení klienti
14.2.2011 Produkty

Unikátní produkt povinného ručení NA100PRO Kooperativa představila v říjnu roku 2010. Kromě přímé likvidace a rozšířených asistenčních služeb klientům nabízí také stoprocentní úhradu škody.

„Při nezaviněné nehodě se o klienta postaráme, jako by měl sjednané havarijní pojištění. Zajistíme a zaplatíme odtah, prohlídku, opravu poškozeného vozidla ve smluvním servisu a zapůjčení náhradního vozidla. A to po celou dobu opravy. Našich služeb již využilo 370 klientů, kterým jsme vyplatili pojistné plnění v celkové výši 5 milionů Kč “, říká Milan Gregor, ředitel Centra likvidace pojistných událostí motorových vozidel.


Kooperativa již v roce 2005 do povinného ručení zahrnula živelní pojištění zdarma. Od té doby klientům v rámci povinného ručení za tyto škody vyplatila téměř 750 miliónů korun. O výhodách povinného ručení Kooperativy se již „na vlastní auto“ přesvědčilo přes 20 000 klientů. NA100PRO je dalším unikátním produktem v nabídce Kooperativy.


Od loňského října si pojištění NA100PRO sjednalo 60 tisíc klientů. „Společně s povinným ručením, ze kterého standardně hradíme i živelné škody, dostávají naši klienti jedno z nejširších krytí na trhu“, říká Milan Houžvic, ředitel Úseku pojištění motorových vozidel.


Nejvíce klientů si NA100Pro sjednalo v severních Čechách a v Praze. V obou regionech je to téměř 8 tisíc smluv. Jedná se o regiony, které byly nejvíce postiženy letními bleskovými povodněmi a srpnovým krupobitím. „Tedy živelnými pohromami, které jsou zahrnuty v našem povinném ručení. Klienti v těchto regionech se sami přesvědčili, jak může být naše povinné ručení výhodné“, vysvětluje Milan Gregor.

Kooperativa




Zdroj: Kooperativa

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS