Tímto krokem vychází vstříc klientům, kteří se nespokojí se základním pojištěním, ale požadují nadstandard. „Cílem je, aby si naši klienti mohli porovnávat nabídky, které jsou pro ně skutečně zajímavé,“ prohlásil Antonín Jílek, jednatel společnosti a jedním dechem dodal, že je otázkou času, než si klienti budou moci porovnat nabídky dle jakéhokoliv připojištění či služby.
V současné chvíli je možné před samotným porovnáním zaškrtnout, zda-limáte zájem o připojištění skla, připojištění proti střetu se zvěří respektive poškození vozidla zvířetem, likvidaci škod bez starostí či rozšířené asistenční služby. Dále pak můžete nastavit pomocí posuvníků důležitost u faktorů, mezi které patří cena, výše pojistných limitů a podíl pojišťovny na trhu.
Stávající klienti nemusí mít obavy, protože nedošlo k žádné změně v designu stránek, jež si tolik oblíbili a lidé, kteří se na zmíněnou webovou stránku teprve chystají, budou jistě mile překvapeni jednoduchostí a rychlostí, s jakou mohou najít informace nebo si sjednat smlouvu povinného ručení.
Komentáře
Přidat komentář