Prostřednictvím společností AudaExplore (U.S.) a Audatex (celosvětově) budou pojišťovny a autoservisy pomocí řešení společnosti Solera zpracovávat rychlé a přesné odhady nákladů na opravu a pojistných událostí u vozidel Tesla. Tesla bude také v rámci sady řešení společnosti Solera využívat platformu AutoWatch, která pro řidiče zjednodušuje procesy spojené s opravou, a zároveň komunikaci mezi společností Tesla a jejími zákazníky.
„Během posledních několika měsíců jsme se společností Tesla úzce spolupracovali na vývoji přesných a datově řízených integrovaných řešení pro servisní síť Tesla,“ uvedl Tony Aquila, zakladatel, předseda představenstva a generální ředitel společnosti Solera. „Naším cílem je plně využít technologickou platformu společnosti Solera, aby se veškeré informace o opravě zpracovali do digitální podoby a byly tak jednoduše přístupné všem zúčastněným stranám.“
Solera očekává představení produktů a řešení pro značku Tesla všem licencovaným uživatelům AudaExplore a Audatex v nadcházejících týdnech, nejprve v Severní Americe, poté v Evropě a Číně.
Společnost Solera je přední poskytovatel softwaru pro řízení rizik, aktiv a služeb pro automobilový průmysl a trh s nemovitostmi, včetně globálního odvětví pojištění živelných a majetkových škod. Solera aktivně působí ve více než 75 státech na šesti kontinentech.
Automobilka Tesla je v současnosti nejnadějnější a nejsledovanější firma v segmentu výroby automobilů poháněných elektromotory. Její popularita mezi investory stále roste a díky nedávnému vyjádření, že všechny její patenty budou volně k dispozici a nebude bránit svým konkurentům, aby používali technologii Tesly při výrobě svých vlastních elektrických vozů, se stala nejinspirativnější firmou Ameriky.
Tesla stále inovuje a hledá způsoby jak zprostit svět od spalovacích motorů. Podívejte se například na nedávno zveřejněné video nové automatické elektro stanice:
Komentáře
Přidat komentář