Česká republika je po Velké Británii, Irsku, Polsku, Thajsku a Koreji šestou zemí, kde Tesco nabídne pojištění. Nejdelší zkušenosti má společnost v této oblasti ve Velké Británii, a to již od roku 1997.
„V porovnání s konkurencí průměrná výše pojistného při srovnatelném plnění u autopojištění Tesco může být až o 40 % nižší a u cestovního pojištění Tesco až o 59 % nižší. Sjednání pojištění bude propojeno i s věrnostním systémem Clubcard, aby zákazníci mohli v budoucnu využívat jeho výhody,“ říká Monika Labudíková, ředitelka marketingu Tesco. Při uzavření každé pojistky zákazníci získají věrnostní body na svou kartu Clubcard podle její celkové výše, vždy 1 bod za 10 Kč. U autopojištění budou moci získat v rámci uvedení na trh do 30. 9. 2011 ještě dalších 2 000 bodů na Clubcard navíc.
Oba druhy pojištění bude Tesco nabízet ve třech balíčcích (Tesco Value, Standard a Finest), nastavených podle konkrétních potřeb zákazníků. U pojištění automobilů si bude možné sjednat jak povinné ručení, tak pojištění proti vandalismu, živlům, odcizení a havarijní.
Samozřejmou součástí jsou asistenční služby a možnost převedení bonusu od stávajícího pojistitele. Na cestu do zahraničí si budou moci zákazníci pojistit náklady spojené s úhradou léčebných výloh, trvalé následky úrazu, odpovědnost za škodu nebo ztrátu zavazadel. Základní pojištění lze také rozšířit i pro případy provozování adrenalinových sportovních aktivit.
Pojistného plnění bude standardně vypláceno do 2 dnů od ukončení šetření pojistné události.
DŠ
Komentáře
Přidat komentář