Triglav zahajuje segmentaci v rámci povinného ručení


			Triglav zahajuje segmentaci v rámci povinného ručení
31.3.2011 Produkty

Triglav pojišťovna od 1.4.2011 nabídne výhodnější povinné ručení pro slušné řidiče. V rámci segmentace budou zvýhodněny vybrané věkové skupiny a regiony s nižší nehodovostí. Nejlepší podmínky tak získají klienti ve věku nad 35 let s bydlištěm v obci s méně než 30 tisíci obyvateli.

Nová segmentace zákazníků Triglav pojišťovny přinese levnější povinné ručení řidičům ve věkových skupinách, u kterých je nižší pravděpodobnost způsobení dopravní nehody. Zvýhodněni tak budou klienti starší 35 let. Segmentace koresponduje se statistikami organizace BESIP, podle kterých mladí řidiči ve věku mezi 18 a 34 lety způsobují 52 % ze všech dopravních nehod na tuzemských silnicích.

„Přistoupit k segmentaci jsme se rozhodli především proto, abychom odměnili slušné řidiče. Pro pojišťovnu znamená tato skupina nejmenší riziko, proto jí nově nabídneme extra výhodné podmínky,“ uvedl Petr Baný, generální ředitel a předseda představenstva Triglav pojišťovny. „Přicházíme na trh s mimořádně atraktivní nabídkou, a to jak z hlediska ceny, tak kvality,“ doplnil Baný.

V rámci segmentace budou zvýhodněny regiony s nižší intenzitou provozu. Triglav pojišťovna tak nabídne výhodnější povinné ručení klientům s místem bydliště v obci, jejíž počet obyvatel nepřekračuje 30 tisíc. Právě v méně obydlených obcích je totiž registrováno nižší množství způsobených dopravních nehod.

Podmínky našeho povinného ručení budou patřit k nejvýhodnějším na trhu. Segmentací řidičů cílíme na nejzajímavější skupiny zákazníků. Pevně věřím, že se nám je podaří naší novou nabídkou oslovit,“ doplnil Pavel Zavadil, produktový manažer Triglav pojišťovny.

Triglav

Zdroj: Triglav

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS