UNIQA: Hyundai značkové pojištění zohledňuje počet najetých kilometrů


			UNIQA: Hyundai značkové pojištění zohledňuje počet najetých kilometrů
20.10.2016 Produkty

Pořídit si nový vůz z rodiny značky Hyundai je cenově výhodné. Koupi zatraktivní i speciální Hyundai pojištění od společnosti UNIQA, které patří k nejpropracovanějším značkovým pojištěním na trhu. Pojistné i nadále vychází z mimořádně příznivé sazby 2,97 %. Kombinaci povinného ručení a havarijního pojištění doplňují nejvyspělejší asistence pro motoristy UNIQA SafeLine, a také nulová spoluúčast  u havarijního pojištění při opravě ve značkovém servisu.

Povinné ručení má zvýšené limity plnění, kompletní havarijní pojištění UNIQA zvýhodňuje vyšším vstupním bonusem. Hyundai pojištění obsahuje i tzv. GAP pojištění, které slouží ke krytí rozdílu mezi pořizovací cenou v době zakoupení a jeho hodnotou v případě totální škody (např. odcizením či velkou havárií). Motorista v prvním roce pojištění (ale třeba i ve třetím roce, podle ujednání) dostane při takové události pojistné plnění rovnající se nákladům vynaloženým za nové auto. Nadále zůstává pohodlná přímá likvidace nezaviněných škod, aby motorista nemusel vyřizovat událost s pojišťovnou viníka a zachoval si bonus. V případě nepojízdnosti vozu po nehodě může klient využít náhradní vozidlo po dobu až třiceti dnů. Nechybí pojištění skel na voze, ráfků a pneumatik.

Hyundai pojištění rovněž zohledňuje počet najetých kilometrů a používané komunikace. Každý, kdo s ním najezdí méně než 20.000 km ročně, obdrží slevu na povinném ručení i na havarijním pojištění až 25 %. Kilometry po dálnici se započítávají jen z 50 %.

Hyundai pojištění také reflektuje rostoucí požadavky uživatelů na maximální bezpečnost provozu. Díky sofistikované telematické asistenci UNIQA SafeLine Rent+ získá motorista s novým Hyundai rovněž nejvyšší stupeň ochrany. Dojde-li k havárii vozidla, signál se automaticky přenáší do asistenční centrály, která ihned aktivně kontaktuje posádku a pošle na přesně lokalizované místo záchranáře. V případě defektu nebo akutní nevolnosti může řidič vozidla sám kontaktovat asistenci nouzovým tlačítkem (tzv. B-Call) na palubní desce a přivolat pomoc. Zmizí-li zaparkované auto, stačí nahlásit odcizení asistenci, která vůz vyhledá díky satelitnímu signálu a ve spolupráci s Policií ČR vrátí zpět. Palubní jednotka dokáže také vést knihu jízd nebo připomínat plánované servisní prohlídky.

Pro některé modely vozů Hyundai je navíc nyní telematická asistence UNIQA SafeLine automaticky přidávána zdarma.

 

Zdroj: UNIQA

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články