UNIQA bude nyní zabezpečovat rovněž kompletní vyřizování škod dosavadních klientů DIRECT. Zákazník DIRECT, kterému vznikne škoda, ji bude hlásit i nadále na stávajících kontaktech. UNIQA pojišťovna poté z pověření DIRECT Pojišťovny provede všechny úkony spojené s pojistnou událostí a vyplatí pojistné plnění.
Tato další část spolupráce se realizuje pro zajištění bezproblémového ukončení aktivit DIRECT Pojišťovny na českém trhu, a hlavně v zájmu kontinuity péče o klienty.
„Přestože probíhá utlumování našich aktivit, stále nám velmi záleží na našich klientech. Jsem přesvědčen, že díky nově dojednané spolupráci v oblasti škod poskytne UNIQA našim stávajícím zákazníkům, kteří utrpí nějakou škodu, nejlepší možný servis. S tímto cílem byla vedena i úspěšná jednání s UNIQA,“ komentuje tento krok Roman Fink, generální ředitel a člen představenstva DIRECT Pojišťovny. „UNIQA má na českém trhu renomé silného a stabilního pojistitele s vynikajícím klientským servisem, a to zejména v oblasti péče při škodách,“ dodává Roman Fink.
„UNIQA pojišťovna má k dispozici velmi zkušený a kvalifikovaný tým pro likvidaci pojistných událostí našich zákazníků. Každoročně vyřídíme desetitisíce nejrůznějších škod. Přes devadesát procent z nich je zlikvidováno výplatou náhradního plnění na účet klienta do tří pracovních dnů. Jsme připraveni poskytnout tento servis i všem zákazníkům DIRECT pojišťovny, dokud se nerozhodnou pro nového pojistitele,“ říká Martin Žáček, předseda představenstva a generální ředitel UNIQA pojišťovny.
Stávající klienti DIRECT Pojišťovny jsou nyní před výročím jejich pojistné smlouvy postupně kontaktováni z call centra s novou srovnatelnou nabídkou pojištění u UNIQA pojišťovny. Škody bude UNIQA likvidovat všem stávajícím zákazníkům DIRECT bez ohledu na to, jakého pojistitele si nakonec pro ochranu před riziky zvolí.
Komentáře
Přidat komentář