UNIQA SafeLine - první autopojištění, které umí zachránit život


			UNIQA SafeLine - první autopojištění, které umí zachránit život
28.3.2011 Produkty

Jaroslav Rovný, ředitel odboru pojištění dopravních prostředků UNIQA pojišťovny, mluví o autopojištění, které umí zachránit život.


V čem spočívá novinka a v čem je převratná?

UNIQA SafeLine je multifunkční doplňkové pojištění aut s novými prvky ochrany pro motoristy i pro jejich vozidlo. Aktivně se zapojuje do řešení nouzových situací. Fungování je založeno na instalaci malé palubní jednotky do vozu, která vysílá automaticky v případě potřeby informace o jeho poloze. Ty vyhodnotí okamžitě asistenční centrum pojišťovny a zajistí pomoc. Na českém trhu se takové pojištění objevuje poprvé.


V jakých situacích umí pomoci?

Představte si například, že cestujete v noci na opuštěné silnici nižší třídy. V případě havárie a následného bezvědomí, když okolo právě nejede žádný jiný motorista, se o Vás delší dobu nemusí nikdo dozvědět a pomoc tudíž nepřichází. Anebo přijdete na parkoviště, kde jste před hodinou odstavil Váš vůz, ale on tam už nestojí – někdo ho odcizil. Rozhodujícím faktorem spojujícím obě tyto nepříjemné situace je čas – jen rychlá reakce znamená záchranu zdraví, života nebo majetku. Máte-li uzavřeno pojištění UNIQA SafeLine, vyřeší obě takové situace ihned asistenční služba. Palubní jednotka ve voze informuje o tom, že Váš vůz naboural. Asistence se snaží Vás kontaktovat telefonicky a pokud se to nezdaří, vysílá okamžitě přesně na místo Vaší nehody záchranku. V případě krádeže auta bez problémů vyhodnotí, kde se právě vůz nachází a v součinnosti s policií ho dohledá a zajistí. To vše funguje na území celé Evropy.


Když je vozidlo tak dobře chráněno proti odcizení, mělo by být pojistné nižší, ne?

Riziko odcizení je v ČR i přes klesající trend stále vysoké. Ze statistik vyplývá, že přibližně každých 40 minut je ukradeno další auto. Navíc jen pětina takto postižených motoristů dostane své vozidlo zpět. UNIQA SafeLine dává majiteli ale šanci na vrácení vozu okolo 95 %. I z tohoto důvodu je v případě sjednání UNIQA SafeLine klient odměněn slevou z havarijního pojištění ve výši 25 %. Nicméně zákazník může vydělat i jinak.


Opravdu? Tak to bude naše čtenáře zajímat!

Sváteční řidiči si mohou trochu oprávněně stěžovat, že nejezdí často, tudíž že je riziko jimi způsobené nehody výrazně nižší než u motoristů, pro které je pobyt za volantem každodenní pravidelnou činností. Přesto ale obecně platí stejné sazby povinného ručení, protože doposud nebyla možnost, jak tuto podstatnou okolnost zohlednit. UNIQA SafeLine to už umí. Registruje ujeté kilometry, a to dokonce odděleně na dálnice (ty jsou započteny jen polovinou) a mimo ně. Sváteční řidiči do určitého ročního limitu ujetých kilometrů mohou nyní na povinném ručení ušetřit také až 25 %.


Vypadá to, že nové pojištění by mohlo oslovit různé skupiny klientů….

To říkáte správně. Motivy k jeho pořízení mohou být opravdu různé. Například maminky s dětmi ve voze ocení zejména jistotu okamžité pomoci při nehodě, sváteční jezdci možnost ušetřit, majitelé nových dražších vozidel optimální ochranu před zloději. Podnikatelé ocení i elektronickou Knihu jízd, kterou si lze k UNIQA SafeLine doplňkově pořídit. Zkušenosti rovněž ukazují, že řidiči služebních vozů se satelitním monitorováním optimalizují své trasy a dodržují dopravní předpisy. Všichni bezesporu ocení komplexní, technicky vyspělé a cenově velmi konkurenceschopné řešení.


Kde má novinka své kořeny?

U tohoto produktu navazujeme na obdobné řešení, které nabídla na rakouském trhu před dvěma lety naše mateřská společnost. Zkušenosti ukazují, že si našla rychle své klienty, kteří oceňují kombinaci výhodného pojištění a značně rozšířené ochrany. V tuto chvíli už kolegové registrují už téměř 40.000 zákazníků vybavených pojištěním UNIQA SafeLine. Celkem pomohla asistenční služba už při 400 případech nouze na silnici a jenom loni bylo vráceno majitelům více než 40 ukradených vozidel, přičemž prokázala dokonce stoprocentní úspěšnost.


Kde všude lze UNIQA SafeLine pořídit?

Vzhledem k tomu, že jde o kombinovaný produkt, nejde jen o sjednání, ale i montáž a zprovoznění systému. Ve spolupráci s partnerskou společností Cebia jsme připravili návaznost jednotlivých kroků v zájmu nejjednodušší a rychlé aktivace. Pojištění lze sjednat na všech našich pobočkách a také u všech dealerů nabízejících pojištění nových vozidel od UNIQA pojišťovny. Po uzavření pojistné smlouvy je objednána montáž palubní jednotky do vozu, která je zajištěna ze strany Cebia a nebo jejích smluvních partnerů prakticky kdekoli v ČR. Vše je možné vyřídit do dvou pracovních dnů.


Děkuji Vám za rozhovor.

Zdroj: UNIQA

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS