Pojištění proniká do počítačových her. Pojistěte si základnu před nepřítelem.


			Pojištění proniká do počítačových her. Pojistěte si základnu před nepřítelem.
15.10.2015 Produkty

Ve světě kolem nás je propojištění na velmi vysoké úrovni, jaké je ale v našich virtuálních světech? Počítačové hry jsou stále věrnějšími kopiemi naší reality a už i zde nám záleží na mnoha věcech tolik, že si je raději pojistíme. Vývojáři začínají pojištění do PC her zapracovávat a hráči jej využívají stále více.

Mnoho lidí, převážně mladého věku bere počítačové hry jako únik do jiného světa. V těchto virtuálních světech pak tráví hodiny a hodiny budováním měst, zvyšováním schopností svých postav, nebo i staví vlastní auta. Některé hry jako Second life jsou dokonce naprosto věrnou replikou našeho světa a lidé v nich mohou vydělávat skutečné peníze třeba za provozování taxislužby, záchranky a podobně.

Hráčům tak ve virtuálních realitách vznikají vztahy k jimi vytvořeným věcem a to často tak silné, že by uvítali, když by si je mohli pojistit. Pokud se budeme bavit o profesionálních hráčích, tedy lidech, kteří se živí tím, že hrají šampionáty počítačových her, reprezentují progamingové společnosti a žijí ve virtuálních světech více než v tom skutečném, můžeme si být jistí, že ti by podobnou funkci ocenili mnohem více.

Společnosti vyvíjející počítačové hry si to uvědomují a do nejnovějších her už tuto možnost zkušebně vkládají. Jednou z velmi populárních her, ve které se pojištění objevilo je Metal Gear Solid V: The Phantom Pain od vydavatelství Konami. V této válečné hře si můžete pomocí mikroplatby zajistit pojištění základny proti vyloupení. Pokud tedy přijde nepřítel a vykrade vám základnu, odnese si sice vaše zásoby, ale ve vaší základně se záhy objeví znovu ve stejném množství.

Pokud by hrozilo, že vám při válečném tažení zahynou někteří obyvatelé základny, tak i to pojistky vyřeší a nahradí je. Zatím se jedná spíše o pokusy, jak budou uživatelé službu využívat a i zde jsou mantinely. Atomovou bombu zkrátka pojistit nejde a ani nelze pojistit proti únosu.

Ve známe a dnes již kultovní hře GTA, je zase povinností pojistit si automobil proti zničení a krádeži. Tady však zatím neplatíte reálnými penězi.

Některé hry na možnost pojištění přímo čekají. Například virtuální světy jako Second life, World of Warcraft, The Sims, jsou založené na hodinách a hodinách strávených ve hře a tvořením něčeho. Co kdyby se to dalo pojistit? Nebyla by to zajímavá možnost pro miliony uživatelů? Počítačové firmy se to snaží postupně uchopit a z prvních vlaštovek můžeme očekávat, že ještě zdaleka neřekly své poslední slovo.

Zdroj: oPojištění.cz

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS