V této souvislosti Allianz posílila týmy pracovníků, kteří přebírají hlášení. Čtyřnásobně se také v posledních hodinách zvýšila návštěvnost jejích webových stránek. Na zabezpečené části webu Allianz pojišťovny totiž mohou klienti nejenom vkládat dokumenty, týkající se likvidace, ale také sledovat stav svých pojistných událostí.
Některé oblasti Českých Budějovic zažily to, co potkalo vloni v srpnu mnoho motoristů z Prahy. Po krupobití, které tam trvalo pouze několik minut, Allianz pojišťovna majitelům poškozených vozidel zaplatila více než 300 milionů korun.
Jak by měli postupovat lidé, kteří mají škodu po bouřce či krupobití?
-
Oznamte pojistnou událost - Allianz pojišťovna má k dispozici telefony 844 170 000
(v obvyklé pracovní době) a 800 170 000 (nonstop). -
Pokud máte fotoaparát, zdokumentujte stav své nemovitosti/auta i poškozené movité věci.
-
Pokud nemáte fotoaparát, začněte uklízet a poškozené věci shromážděte na jedno místo, kde je zdokumentuje mobilní technik.
-
Zabraňte vzniku další škody.
-
Zpracujte seznam poškozených věcí s uvedením jejich ceny a stáří. Prohlídku urychlíte také tím, že shromáždíte doklady a účty od těchto věcí.
Vkládat dokumenty a sledovat stav škody mohou klienti Allianz pojišťovny na této veřejně přístupné adrese:
https://www.allianz.cz/obcane/sluzby/oznameni-skodne-udalosti/informace-o-skodne-udalosti/
Komentáře
Přidat komentář