Allianz vytvořila speciální webové stránky pro ženy i zvědavé penzisty


			Allianz vytvořila speciální webové stránky pro ženy i zvědavé penzisty
31.5.2012 Produkty

„Na našem webu Modrá penze zjistíte, kolik byste si měli dávat stranou, abyste si důchod užili,“ popisuje jednu z mnoha aplikací online specialistka Allianz pojišťovny Kateřina Jeníková. Kalkulaček, které vám dají nahlédnout do budoucnosti, na tomto portálu ale najdete mnohem víc. „Naše nové webové stránky mohou klidně sloužit i k připomenutí historie, protože po vyplnění svého data narození jejich návštěvníci ihned zjistí, jaká zajímavost se stala právě v době, kdy přišli na svět,“ dodává Jeníková. Víte třeba, kdy byla vynalezena minisukně, kdy vyšlo první číslo Playboye nebo kdy se poprvé udílely ceny Grammy?

Chcete si spočítat, kolik peněz budete mít v důchodu, zda se vám vyplatí vstoupit do druhého pilíře a kolik si musíte spořit, abyste měli penzi podle svých představ? V takovém případě se podívejte na zbrusu nové webové stránky Allianz pojišťovny, nazvané www.modrapenze.cz . Speciální portál založila Allianz také pro ženy (www.pojistkaprozeny.cz) Popisuje několik dramatických modelových situací, které mohou potkat kohokoliv. A přináší nejenom zápletky, ale i jejich východiska.

Součástí webu www.modrapenze.cz je také krátké netradiční video o historii Allianz, které má ani ne dvouminutovou stopáž, ale přesto obsahuje přes 500 fotografií a provede diváky 122letou historií.

Především ženám je určený speciální web pojistkaprozeny.cz. Na pěti modelových příbězích se odehrávají různé životní situace, do kterých se ženy mohou dostat, bez ohledu na to, kolik jim je právě let, jsou-li vdané, svobodné, rozvedené, nebo zda si právě budují pracovní kariéru či vychovávají děti. „Navrhujeme ženám řešení, ale také jim připomínáme, že až do 21. prosince 2012 mohou české ženy využívat celkově levnějších sazeb životního pojištění oproti mužům,“ vysvětluje produktová specialistka marketingu Allianz pojišťovny Veronika Línová. „Stejně tak mají ženy do této doby i výhodnější sazby úrazového pojištění,“ dodává Línová.

Prostřednictvím kampaně PRO ŽENY Allianz pojišťovna poprvé zaměřila pozornost právě na ženy ve věku 25 – 45 let prostřednictvím Facebooku. „S tím je spojená i soutěž o pojištění PRO ŽENY na rok zdarma a romantickou večeři pro dva,“ říká specialistka marketingové komunikace Allianz pojišťovny Michaela Vrátná. „Potrvá až do 24. června a stačí v ní napsat pozitivní zkušenost s pojištěním a odpovědět na několik lehkých otázek,“ uzavírá Vrátná.

Allianz

Zdroj: Allianz

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS