Česká pojišťovna otevírá klientům brány své mobilní aplikace


			Česká pojišťovna otevírá klientům brány své mobilní aplikace
12.1.2012 Pro občany

Klienti České pojišťovny mohou od dnešního dne využívat všech výhod rozšířené a zásadně inovované klientské zóny. Díky její jednoduché a intuitivní struktuře a propracovanému obsahu získají snadný přístup k důležitým informacím a obsluze svých pojistných smluv či k nahlášení a sledování řešení škodní události. To vše zcela zdarma 24 hodin denně a 7 dní v týdnu nejen na webu, ale od konce ledna to bude možné také prostřednictvím nové verze mobilní aplikace Pojišťovna 4.0.


Elektronická forma komunikace s Českou pojišťovnou představuje pro klienty stále vyhledávanější způsob řešení jejich potřeb a požadavků. Během loňského roku klienti ČP přes internetové stránky www.ceskapojistovna.cz přiložili více než 31 tisíc dokumentů a v oblasti neživotního pojištění zaregistrovali téměř 20 tisíc pojistných událostí.

Na web ČP přitom měsíčně zavítá více než 250 tisíc návštěvníků.


„Neustále se snažíme klientům přinášet jednoduchá a komfortní řešení, která jim pomohou ušetřit v dnešní době tolik drahocenný čas. Inovovaná klientská zóna představuje v tomto snažení výrazný krok kupředu. V celé řadě případů totiž nyní mohou klienti svá pojištění obsluhovat přímo z domova nebo díky mobilní aplikaci pro chytré telefony de facto odkudkoliv,“ uvádí novinku Jiří Doubravský, náměstek generálního ředitele ČP pro služby klientům.


„Dosavadní praxe ukazuje, že klienti se na infolinku ČP velmi často obracejí s dotazy vztahujícími se například k platbám pojištění. Téměř polovina dotazů na oblast neživotního pojištění přitom směřuje k informaci, zda je pojištění řádně zaplaceno, případně jaká je výše následující platby. Na všechny tyto otázky dnes klienti ihned získají odpovědi také v klientské zóně,“ říká Jiří Doubravský a dodává: „Na pracovníky pobočkové sítě ČP se jen loni obrátilo téměř padesát tisíc klientů s žádostí o změnu osobních údajů. Jsem rád, že i s požadavky tohoto typu jim nově pomůže naše klientská zóna.“


Fakt, že je Klientská zóna ČP přístupná nejen přes webové rozhraní, ale také z aplikace pro chytré telefony, představuje na českém trhu unikátní přístup k řešení správy pojištění přímo klienty. Ti mohou navíc využít dvojího typu přihlášení – jednorázového či plnohodnotného.


Jednorázové přihlášení

V rámci jednorázového vstupu mohou uživatelé provést:

  • aktualizaci kontaktního telefonu a e-mailu,

  • získat přehled svých smluv a událostí,

  • platit pojistné,

  • kontaktovat správce pojistné smlouvy,

  • nahlásit pojistné události a přiložit dokumenty,

  • sjednat si schůzku na pobočce vč. vygenerování lístku s pořadovým číslem,

     

  • sjednat vybrané pojistné produkty.


Plnohodnotné přihlášení

Pro plnohodnotné přihlášení obdrží klient speciální registrační údaje včetně QR kódu, který umožní zrychlit proces aktivace klientské zóny přes aplikaci Pojišťovna. Tento přístup pak nad rámec jednorázového přihlášení nabízí ještě:

  • možnost změnit adresu,

  • získat informace o pojistném a stavu zaplacení pojistné smlouvy,

  • využívat mailboxovou schránku uživatele s důležitými informacemi o pojištění.

Podobný rozsah možností klientům nabízí rovněž mobilní aplikace Pojišťovna, nyní ve verzi 4.0. Ta bude od konce ledna dostupná pro chytré telefony s operačními systémy Android a iOS. Desítkám tisíc současných uživatelů aplikace bude v jejich zařízení automaticky nabídnuta její aktualizace.

Česká pojišťovna

Zdroj: Česká pojišťovna

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články