ČPP odstartovala podzimní kampaň s nabídkou cestovního pojištění


			ČPP odstartovala podzimní kampaň s nabídkou cestovního pojištění
4.10.2016 Produkty

Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., odstartovala podzimní kampaň na podporu prodeje pojištění. Motto kampaně zní „Vracíme věci do pořádku tak dobře, že jsme se stali Pojišťovnou roku. A pro vás máme cestovní pojištění pro rodinu zdarma.“

Stejně jako v předešlých letech chceme naší podzimní kampaní komunikovat univerzálnost pojišťovny a ukázat veřejnosti výhody plynoucí ze sjednaného pojištění. Klienti, kteří si u nás sjednají novou smlouvu životního nebo neživotního pojištění, získají tentokrát k pojištění speciální dárek v podobě cestovního pojištění pro rodinu na 20 dní zdarma,“ uvedla Jolana Kolaříková, ředitelka úseku marketingu a PR České podnikatelské pojišťovny. „Nabídku cestovního pojištění jsme s úspěchem promovali v předchozím roce, pozitivní přijetí a zájem klientů nás vedl k využití nabídky tohoto benefitu také v rámci letošní podzimní kampaně,“ doplnila Kolaříková.

Kampaň ČPP zahájila 1. října a potrvá do konce roku 2016. Letošní podzimní kampaň bude opět doprovázet reklamní spot. Příběh Pata a Mata začíná v okamžiku, kdy několik nehod a karambolů končí utopeným autem. Následně v rychlém tempu sledujeme pozpátku vše, co oba kutilové během krátké chvilky dokázali svou nešikovností způsobit. Spot doprovází klasická znělka. „V příběhu promujeme kromě benefitu pro klienta také naše vítězství v soutěži Pojišťovna roku, které se objeví na závěr spotu,“ upozorňuje Kolaříková. Spot bude k vidění na televizních kanálech společností Nova Group, Prima Group, TV Barrandov a Óčko.

Kampaň bude také vidět na billboardech a velkoformátových plochách po celé České republice. Dále v tisku, například v Právu, Denících ČR, MF Dnes, Lidových novinách, Světu motorů, Týdnu, Sportu, Nedělním Blesku, Metru, 5plus2, Perfect Woman, Sofii Bydlení, Model Hobby a také v zákaznických novinách obchodního řetězce Kaufland ČR. Motiv kampaně se objeví také na teploměrech čerpacích stanic. Posluchači rádia Bonton a Frekvence 1 uslyší také o reklamní kampani v rámci pořadu Business Party.

Na přípravě podzimní kampaně ČPP spolupracovala s reklamní agenturou Arnold Prague, která pro pojišťovnu již několik let zajišťuje služby spojené s kreativou a tvorbou vizuálního stylu ČPP.

Zdroj: ČPP

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články