D.A.S. Pojišťovna právní ochrany chrání i před reklamacemi v internetových obchodech


			D.A.S. Pojišťovna právní ochrany chrání i před reklamacemi v internetových obchodech
15.2.2011 Pro občany

Program GaranceNákupu.cz, který garantuje vrácení peněz při nákupu ve vybraných internetových obchodech, chrání nově ve spolupráci se společností D.A.S. pojišťovnou právní ochrany zákazníky před potížemi s reklamacemi. Obavy z reklamace zboží jsou přitom mezi nakupujícími jednou z nejčastěji uváděných bariér v nákupu na internetu.


„Podle našich dlouhodobých výzkumů má přibližně 40 % nakupujících na internetu obavy z obtížné reklamace zboží koupeného na internetu a tento podíl klesá jen pozvolna. Proto jsme se rozhodli nabídnout registrovaným uživatelům zdarma pomoc odborníka, kterou mohou využít během vyřizování případné reklamace,“ říká Tomáš Hodboď, manažer portálu. Každý nákup, který provede registrovaný uživatel Heureka.cz v Garantovaném obchodě, bude automaticky pojištěn pro případ reklamace zboží. Z pojištění pak bude hrazeno mimosoudní prosazování zájmů kupujícího, právní porada, finanční úhrada nezbytných údajů účelně vynaložených v souvislosti s hájením zájmů kupujícího a podobně.


Pojištění právní ochrany chrání zákazníka po dobu 24 měsíců od data uskutečnění nákupu v garantovaném e-shopu. „V případě žádosti o poskytnutí právní ochrany předáme podklady D.A.S. pojišťovně právní ochrany, a.s., která zahájí nezbytné kroky k prosazení oprávněných zájmů nakupujících,“ uzavírá Hodboď.


Stále více Čechů důvěřuje internetovým obchodům a na internetu bez obav nakupuje už zhruba třetina jeho tuzemských uživatelů. Pokud Češi obavy z nákupu na internetu mají, tak se nejčastěji týkají právě reklamací objednaného zboží. Vyplývá to z výzkumu internetových srovnávačů Heureka.cz a Heureka.sk a nákupní galerie Aukro.cz, kterého se v závěru loňského roku zúčastnilo 15 000 českých a 3 000 slovenských uživatelů internetu.

Zdroj: D.A.S.

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS