Nová služba ChytryHonza.cz: osobní finance na jednom místě


			Nová služba ChytryHonza.cz: osobní finance na jednom místě
28.2.2011 Produkty

ChytryHonza.cz je nový internetový porovnávač, který slibuje přepsat mapu trhu s finančními službami a produkty. 

ChytryHonza.cz bude podle svých zakladatelů ukazovat Čechům finanční produkty takové, jaké skutečně jsou. Bez marketingových proklamací, matoucích dodatků, pseudoslev a se všemi poplatky. Na webu Chytryhonza.cz jsou zastoupeny všechny relevantní finanční instituce - tedy i pojišťovny a jejich produkty.

Ambiciózním cílem nově založeného webu je objektivně porovnat finanční produkty, najít úsporu v rodinných výdajích a upozornit na nové, levnější produkty na trhu.

Projekt spouští tvůrci webu Bezrealitky.cz a jablonecká firma Miton. "Jde o nejambicióznější projekt na poli trhu s finančními službami a produkty," tvrdí zakladatelé webových stránek www.chytryhonza.cz.


Od účtů až k pojištění

ChytryHonza.cz dokáže v současné chvíli na jednom místě porovnat nejen povinné ručení, cestovní pojištění, běžné účty nebo třeba hypotéky, ale i ceny plynu a elektřiny. Chce přinést uživateli možnost řešit osobní finance na jednom místě.

ChytryHonza.cz porovná nejen ceny a podmínky finančních produktů, ale umožní, aby si každý srovnal své výdaje s ostatními. Okamžitě tak uživatel vidí, kolik vydávají za pojištění či bydlení jiné domácnosti. Udělá si tak představu, kde platí zbytečně moc a kde má naopak rezervu.

Mnohé banky a pojišťovny jsou údajně připraveny nabídnout na tomto webu produkty speciálně připravené pro internetový prodej. Finanční produkty, prodávané on-line, mohou přinést lepší řešení za výrazně nižší cenu. Zda se předpoklady zakladatelů webových stránek splní, to musí ukázat čas. Zejména proto, že při nákupu produktů jako je životní pojištění je lépe využít rad odborníků. Jde o složitý produkt, který provází rodinu po dlouhá léta.

 

Pohled na tvůrce

Za webem stojí tvůrci Bezrealitky.cz a firma Miton.cz, která provozuje například srovnávač Heureka.cz nebo rezervační systém Hotel.cz.

„Doposud v Česku chyběla jedna webová adresa, která by umožňovala zcela transparentně porovnat všechny finanční produkty a propojit uživatele tak, aby dostal skutečně tu nejlepší nabídku“, říká Jiří Paták, šéf projektu a pokračuje: „Máme ambici v průběhu několika let takové místo vytvořit. Věříme, že tato naprostá transparentnost a bitva finančních ústavů o každou poptávku může zcela změnit to, jak bude fungovat finanční trh v průběhu dalších let. Doba tomu jednoznačně nahrává.“

Název ChytryHonza.cz vyjadřuje klíčovou myšlenku webu: „Buďte líní, ale chytří jako český Honza.“

ChytryHonza.cz už vyzkoušel funkčnost svého konceptu v minulých měsících například prostřednictvím webů HonzovaHypoteka.cz a HonzovaPojistka.cz.



Zdroj:

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS