„Pojištěné vozidlo je vybaveno inteligentím crash senzorem, který v případě závažnější nehody přivolá okamžitě pomoc. Další bezpečnostní funkcí je nouzové tlačítko (B-Call) napojené na asistenční centrálu. Když se například řidiči udělá nevolno nebo se jinak ocitne v nouzi, pomocí tohoto tlačítka může přivolat operátora. V případě, že řidič nereaguje, může být v bezvědomí po havárii a automobil se nepohybuje, je ihned na místo vyslána záchranná služba. V těchto sitacích o záchraně zdraví nebo života často rozhodují minuty,“ vysvětluje Ing. Zbyněk Veselý, obchodní ředitel UNIQA pojišťovny.
„UNIQA SafeLine nepřetržitě hlídá vozidlo a v případě jeho odcizení asistenční služba vozidlo ihned lokalizuje kdekoliv v Evropě. Letos jsme již zaznamenali dva úspěšné zásahy a ukradená auta se vrátila k majiteli za několik hodin. Produkt umíme doplnit i aktivním střežením nebo interaktivní elektronickou knihou jízd,“ komentuje hlavní funkce služby Ing. Martin Pajer, ředitel společnosti Cebia. Produkt UNIQA SafeLine je nabízen ve třech variantách, přičemž v základní variantě je inteligentní ochrana vozidla i posádky již zahrnutá v ceně havarijního pojištění. Telematická jednotka SafeLine je instalována zdarma a zapůjčena zákazníkovi na dobu platnosti pojistné smlouvy.
„Systém umí i zaznamenávat časový průběh nehody a stává se tak užitečným svědkem pro další šetření havárie." říká Ing. Martin Pajer, ředitel společnosti Cebia.
Na sjednání, instalaci a provozu UNIQA SafeLine se podílí řada firem. Především UNIQA pojišťovna, která optimalizuje kombinaci pojistných produktů se službami SafeLine a garantuje asistenční služby. Společnost Cebia zajišťuje produkt technicky – organizaci montáží, školení, dohled nad funkčností palubních jednotek, technickou podporu apod.
UNIQA pojišťovna, Cebia
Komentáře
Přidat komentář