S cestovním pojištěním Allianz vycestuje každoročně více než 300 tisíc turistů


			S cestovním pojištěním Allianz vycestuje každoročně více než 300 tisíc turistů
21.2.2012 Produkty

Meziročně stoupl zájem o cestovní pojištění u Allianz pojišťovny o 13 %. Tradičně největší počet klientů si jej uzavírá v době prázdnin - v červenci - cca 59 000, v srpnu - 46 000, pak také v červnu a v září -  cca 34 - 35 000. Těchto měsíců využívají k letní dovolené zejména senioři, nebo lidé s menšími dětmi, a to zejména kvůli levnějším mimosezónním zájezdům. Druhá vlna je v zimě - v lednu a únoru, ale zimní sezóna je o poznání slabší  - pojišťuje se kolem 20 tisíc klientů - než ta letní. Letošní novinkou v cestovním pojištění bude roční rodinné cestovní pojištění, které za výhodnou cenu pokryje výjezdy rodiny - dospělých i dětí - jak za sluncem, tak na lyže, či kamkoliv jinam. 

"Klienti mohou odjet kamkoliv bez obav a mohou se věnovat i rekreačnímu sportu, protože cestovní pojištění Allianz zmíněná rizika kryje a navíc bez limitu na léčebné výlohy, byť by byly několikamilionové," uvádí ředitelka úseku cestovního pojištění Allianz Jana Slavíková.


Letošní zima ukázala, že poměrně velké množství škod z pojištění léčebných výloh v zahraničí bylo způsobeno jinou osobou, nejčastěji šlo o srážky lyžařů na sjezdovce. Čím dál častěji se naši turisté stávají „lacinou kořistí“ pro lyžaře z jiných zemí, kteří si neváhají i v případě „zanedbatelných“ škod najmout právníky a peníze vymáhat. 


„Obrana proti těmto ne vždy zcela čestným praktikám zahraničních lyžařů je pouze jedna – v každém případě nepodepisovat žádný dokument a vždy zavolat asistenční službu, která umí zajistit i právní pomoc, nebo alespoň tlumočníka,“ doplňuje Jana Slavíková.

Zima pomalu končí, proto se i v Allianz pojišťovně připravují v produktových úsecích na letní sezónu. Letošní novinkou v cestovním pojištění bude roční rodinné cestovní pojištění, které za výhodnou cenu pokryje výjezdy rodiny - dospělých i dětí - jak za sluncem, tak na lyže, či kamkoliv jinam. 

Allianz

Zdroj: Allianz

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články