Slovenská INSIA nabízí pojištění čelního skla


			Slovenská INSIA nabízí pojištění čelního skla
12.9.2011 Produkty

Na Slovensku je havarijně pojištěna jen čtvrtina motorových vozidel. Jednoduchým výpočtem lze zjistit, že 75 % aut nemá havarijní pojištění. V takovém případě majitelům nezbyde nic jiného, než aby si škodu na autě zaplatili sami. Typickým příkladem je rozbité přední sklo. Škoda velmi častá, ale na Slovensku samostatně nepojistitelná…

Tedy ještě donedávna byla tato událost nepojistitelná. Od poloviny července nabízí na Slovensku samostatné pojištění čelního skla INSIA. Jako první společnost na trhu dokáže slovenská INSIA zprostředkovat pojištění čelního skla již za 40 eur ročně.

Roční pojistné při pojistné částce 200 eur stojí 40 eur. Když zvolíte pojistnou částku 500 eur, přijde roční pojistné na 60 eur.

Navíc není nutné, aby auto mělo havarijní pojištění. “Dosud neexistovala na slovenském pojistném trhu ani jedna pojišťovna, která by byla ochotna samostatně pojistit čelní sklo auta. V současnosti kryjí pojišťovny škody na čelním skle ze základního havarijního pojištění. Ve vybraných pojišťovnách se tato škoda dá připojistit, buď se sníženou spoluúčastí, nebo bez ní,” říká Vladimír Matuščin, koordinátor sítě INSIA na Slovensku.

Slovenská INSIA proto přichází jako první ve spolupráci s pojišťovnou Wüstenrot s nabídkou samostatného pojištění čelního skla. “Pojišťovna Wüstenrot do toho šla s námi, protože jsme významná makléřská firma, která má velký objem pojištěných aut. Wüstenrot proto předpokládá, že INSIA získá na Slovensku nejméně 1000 smluv ročně,” vysvětluje Vladimír Matuščin a dodává: “Jsem optimista, věřím, že se nám to podaří několikanásobně překročit. Čelní sklo je pilotní projekt, kterým chceme našim partnerům v pojišťovnách ukázat, že my v INSIA jsme připraveni přinášet nové produkty, které pojistný trh vyžaduje a o který mají naši klienti zájem.

A tímto projektem to nekončí, máme další nápady, na které už dnes hledáme partnerské pojišťovny,” uzavírá Matuščin.

Pojištění čelního skla zajistí klientovi úhradu nákladů, spojených s výměnou rozbitého nebo s opravou poškozeného čelního skla. Pojistnou smlouvu lze uzavřít nejen pro osobní, ale i pro nákladní auto.

INSIA však nezůstala pouze u pojištění, v rámci tohoto produktu může klientovi doporučit dokonce vlastní servis, ve kterém se výměna čelního skla uskuteční.

INSIA

Zdroj: Insia a.s.

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články