FLEXI životní pojištění: Jarní kampaň ve znamení otevřenosti


			FLEXI životní pojištění: Jarní kampaň ve znamení otevřenosti

Pojišťovna České spořitelny startuje 27. března marketingovou kampaň na podporu FLEXI životního pojištění. Cílem kampaně je posílit povědomí o značce a komunikovat otevřenost tohoto pojištění. Prostřednictvím sdělení „Budoucnost je otevřená“ oslovuje rodiny s dětmi a navazuje na komunikaci předchozího roku. Z médií využívá především TV a internet. Hlavní komunikační vlna poběží do 31. května.

„Cílem jarní komunikace je posílit vnímání atributu otevřenosti. Náš klient může otevřít pojistku a flexibilně ji měnit v souladu s jeho potřebami,“ říká Světla Košková, vedoucí oddělení marketingu a PR Pojišťovny České spořitelny a ke kampani dodává: „Budoucnost je otevřená a nikdy nevíme, co nového nám přinese další den. Tuto skutečnost předvedeme návštěvníkům zpravodajských portálů iDnes.cz a Blesk.cz pomocí zpráv z budoucnosti.“

Kalkulačka životního pojištění:

www.pojistovnacs.cz/flexi/kalkulator/

 

Na televizních obrazovkách se s FLEXI životním pojištěním setkáme na stanicích Nova, Barrandov a Prima.

Televizní komunikace bude podpořena on-line kampaní na zpravodajskýchportálech a na serverech pro rodiny s dětmi. Pojišťovna České spořitelny využije i velkoformátových bannerů typu iLayer(banner přes celou úvodní stránku). Připraveny jsou speciální landing pages s motivem zpráv z budoucnosti (viz např. http://www.pojistovnacs.cz/flexi/letiste).

Speciální komunikace v odborných periodicích a finančních portálech cílí také na finanční poradce.

Budoucnost je otevřená. Stejně jako FLEXI.

Příprava komunikace: Rust, Klemperer, s.r.o.

Pojišťovna České spořitelny

Zdroj: Pojišťovna České spořitelny, a.s.

Komentáře

Přidat komentář

otevřenost

Beránek,  4. 4. 2012

...by byla, kdyby v názvu bylo uvedeno, že se jedná o investiční životní pojištění...

RSS

Související články