„Cílem jarní komunikace je posílit vnímání atributu otevřenosti. Náš klient může otevřít pojistku a flexibilně ji měnit v souladu s jeho potřebami,“ říká Světla Košková, vedoucí oddělení marketingu a PR Pojišťovny České spořitelny a ke kampani dodává: „Budoucnost je otevřená a nikdy nevíme, co nového nám přinese další den. Tuto skutečnost předvedeme návštěvníkům zpravodajských portálů iDnes.cz a Blesk.cz pomocí zpráv z budoucnosti.“
Kalkulačka životního pojištění:
www.pojistovnacs.cz/flexi/kalkulator/
Na televizních obrazovkách se s FLEXI životním pojištěním setkáme na stanicích Nova, Barrandov a Prima.
Televizní komunikace bude podpořena on-line kampaní na zpravodajskýchportálech a na serverech pro rodiny s dětmi. Pojišťovna České spořitelny využije i velkoformátových bannerů typu iLayer(banner přes celou úvodní stránku). Připraveny jsou speciální landing pages s motivem zpráv z budoucnosti (viz např. http://www.pojistovnacs.cz/flexi/letiste).
Speciální komunikace v odborných periodicích a finančních portálech cílí také na finanční poradce.
Budoucnost je otevřená. Stejně jako FLEXI.
Příprava komunikace: Rust, Klemperer, s.r.o.
Komentáře
Přidat komentářotevřenost
...by byla, kdyby v názvu bylo uvedeno, že se jedná o investiční životní pojištění...