Generali představuje vylepšené životní pojištění


			Generali představuje vylepšené životní pojištění

Generali dnes představuje vylepšené pojištění pro celou rodinu Allegro. V rámci jedné smlouvy kombinuje životní, úrazová a nemocenská pojištění až pro 8 osob najednou, včetně plné invalidity II. stupně úrazem i nemocí. Asistenční služby jsou doplněné o bezplatnou konzultaci s lékařem či právníkem po telefonu.

Allegro lze rozšířit o pojištění vybraných onkologických onemocnění. Klienti tím získávájí kromě pojistné ochrany možnost opakovaně čerpat 500 korunový příspěvek na jejich prevenci. Allegro bude exkluzivně nabízet finančně-poradenská společnost Partners. Nadace Generali při příležitosti jeho uvedení na trh přispěla částkou 50 tisíc korun na aktivity občanského sdružení Gaudia pro rakovině, které poskytuje služby onkologicky i jinak vážně nemocným pacientům a jejich blízkým.


Lidé si čím dál více uvědomují důležitost životního pojištění, aby finančně zajistili sebe i své nejbližší pro případ nenadálé události. Stále více inklinují ke krytí rizik. Nejlépe pro celou rodinu či menší skupinu osob. Allegro umožňuje kromě pojištění až 8 osob na jedné smlouvě krýt i další rizika spojená se smrtí, úrazem, trvalou invaliditou II. a III. stupně či nemocemi včetně onkologických. U sedmi rizik lze navíc sjednat klesající pojistnou částku, tedy i pojistné, což lze například využít v případě, kdy si klient sjednává pojištění především kvůli hypotéce.


Připojištění onkologických onemocnění se vztahuje na riziko diagnózy rakoviny mužských i ženských pohlavních orgánů. U žen je navíc rozšířeno o nález zhoubného nádoru prsu. Při sjednání přípojištění onkologických onemocnění může klient každé tři roky opakovaně čerpat příspěvek 500 korun na úhradu nákladů preventivní péče.

Při bezprostřední hospitalizaci v důsledku úrazu je denní dávka při pracovní neschopnosti vyplacena okamžitě od 1. dne. Po dvou letech trvání pojištění se výplata denní dávky od prvního dne rozšiřuje o pracovní nechopnost z důvodu vybraných závažných onemocnění. Například infarktu, rakoviny, mrtvice či žloutenky.


Součástí pojištění Allegro je široká nabídka asistenčních služeb na lince Generali Assistance. Klientům je k dispozici nonstop po celý rok. Například v případě úrazu zajistí donášku jídla, doprovod k lékaři, úklid domácnosti či ošetřovatelské služby. Asistence zahrnuje i stále častěji využívanou službu bezplatná konzultace po telefonu s lékařem či právníkem.


"Spolupráce se společností Partners je pro nás významná nejen proto, že je velmi úspěšnou společností, která se za necelé čtyři roky na trhu dokázala výrazně prosadit, ale především proto, že jejich myšlenka poctivého finančního poradenství je blízká i nám," říká Miroslav Řezník, vrchní ředitel pojišťovny Generali.


"Jsme rádi, že v našem produktovém portfoliu máme pojištění Allegro, které pro své kvality patří mezi nejvíce sjednávaná pojištění našimi finančními poradci. Rozšíření smyslu komerčního životního pojištění i do oblasti prevence závažných onemocnění považujeme za velice důležitý krok a budeme v této aktivitě pokračovat,” říká Dušan Šídlo, produktový manažer finančně-poradenské společnosti Partners, který Generali pomáhal s vývojem Allegra.

 

Modelová situace z praxe, kterou by pomohlo vyřešit pojištění Allegro:


Úspěšného čtyřicetiletého manažera, zatíženého mnohamilionovou hypotékou na rozestavěný dům, stihla mozková příhoda. Na jejím základě došlo k rozsáhlému poškození mozku. Muž přestal komunikovat a nebyl schopný základních životních úkonů. Ve svém pojištění měl pouze plnou invaliditu úrazem a nikoliv nemocí. Dostal se do invalidního důchodu III. stupně, manželka musela přestat pracovat, aby se o něj mohla starat. Manželé se ze dne na den ocitli ve vážných existenčních problémech. Podobné situaci předchází pojištění plné invalidity z důvodu úrazu i nemoci a nově také II. stupně invalidity (pokles pracovní schopnosti o 50 - 69 % - dříve částečný invadlidní důchod).

Generali

Zdroj: Generali

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS