Léto je v Allianz pojišťovně ve znamení životního pojištění


			Léto je v Allianz pojišťovně ve znamení životního pojištění
19.7.2011 Produkty

Allianz pojišťovna už několik měsíců po sobě přepisuje historii v počtu prodaných smluv životního pojištění. Nárůst se netýká jen na trhu v poslední době oblíbených jednorázových pojistek investičního typu, ale zejména segmentu běžně placených smluv. V tomto segmentu je růst Allianz významný - v letošním červnu byl počet prodaných smluv téměř dvojnásobný oproti stejnému měsíci v loňském roce. 

„Současný růst zájmu o životní pojištění je výkaznicky, tedy podle předepsaného pojistného, ještě nezachytitelný, ale vytváří základ pro vynikající čísla v příštím roce,“ řekl ředitel úseku pojištění osob Allianz pojišťovny Libor Novák. "Potěšeni jsme nejen velikostí produkce, ale i její strukturou: sjednávány jsou vysoké pojistné částky, obsažena je řada připojištění, prostě zajištění rizik je obsaženo v mnohem větší míře než dřív," dodal Novák.

Letošní zájem o životní produkty Allianz je vyvolán novinkou na trhu v podobě pojištění Nový Rytmus a související aktivitou vlastní kmenové služby, ale i příkladnou spoluprací s finančně poradenskými společnostmi OVB a Partners, které nabízejí exkluzivní produkty vycházející z platformy Nového Rytmu. Všechny nové produkty jsou poplatkově vůči klientům velmi vstřícné.

Podle studie zajišťovny Swiss Re vzrostlo životní pojištění v loňském roce celosvětově o 3,2 procenta a mírný růst by měl pokračovat i letos. "Pokud jde o vyspělé trhy, lze očekávat pozitivní růst v životním pojištění v USA, zatímco v západní Evropě by mohl růst pojistného mírně zpomalit, protože nízké úrokové sazby dělají životní pojištění méně atraktivní," předpovídal jeden z autorů studie Daniel Staib.

Allianz

 

Zdroj: Allianz

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články