Podzimní kampaň FLEXI upozorňuje na vážné životní situace


			Podzimní kampaň FLEXI upozorňuje na vážné životní situace

Od pondělí 2. září do poloviny října podpoří prodej FLEXI životního pojištění televizní kampaň. Pojišťovna České spořitelny navazuje na jarní komunikaci a pomocí cílených dvojsmyslů upozorňuje na pojištění vážných životních situací .

 „Životní pojištění je důležité především v případě vážných situací, jako je úmrtí, invalidita, trvalé následky či vážné onemocnění, a na tuto skutečnost se snažíme v kampani upozornit,“ říká Světla Košková, vedoucí oddělení marketingu a PR Pojišťovny České spořitelny. „Kontrast mezi obrazem a mluveným slovem funguje, na jaře spot vyvolal mezi lidmi silné emoce a přivedl je k zamyšlení.“

Klienti často podceňují pojištění závažných životních situací, nechtějí si připouštět následky vážného onemocnění nebo těžkého úrazu. FLEXI životní pojištění jim má v nelehké životní etapě pomoci situaci finančně zvládnout.

Kampaň je ryze televizní.

Kalkulačka životního pojištění:

www.pojistovnacs.cz/flexi/kalkulator/

Pojišťovna České spořitelny

Zdroj: PČS

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články