Pojišťovna Allianz spouští Modrou linku s novou asistencí


			Pojišťovna Allianz spouští Modrou linku s novou asistencí
15.2.2011 Produkty

Zcela novou informační asistenční službu MODRÁ LINKA začíná poskytovat Allianz pojišťovna klientům k jejich smlouvám životního pojištění. Týká se širokého spektra informací, počínaje zdravotnickými zařízeními, přes nákupy a dovozy obědů, až po kontakty na zvířecí hotely. Prostřednictvím telefonního čísla 283 002 766 jí mohou využívat na území České republiky non-stop všichni noví, ale i stávající klienti, kteří mají sjednáno některé z vybraných životních pojištění Allianz. Jde například o kapitálové životní pojištění, dětské pojištění Pastelka, rizikové PRO Život, nebo nejčastěji sjednávaný produkt investičního pojištění Rytmus.

„Byli jsme průkopníky asistenčních služeb v neživotních produktech, například v pojištění domácnosti, nyní chceme tento servis poskytovat i klientům životního pojištění. Právě spuštěná Modrá linka je pouze prvním krokem, další budou v nabídce asistenčních služeb k životnímu pojištění následovat v průběhu letošního roku, “ uvádí Libor Novák, ředitel úseku životního pojištění Allianz pojišťovny.

V čem MODRÁ LINKA klientům pomůže? Poskytne informace o nejbližším zdravotnickém zařízení požadovaného typu a jeho ordinačních hodinách, o sanitní dopravě, nebo taxi třeba i s dětskou sedačkou, či přepravě ležících a nemocných. Klienti se mohou dotazovat také na zdravotní pojišťovny, ale i na kontakty na společnosti poskytující službu domácí péče, jako jsou nákupy, uklízení, dovoz obědů, zdravotní sestry do domácnosti, dovoz léků… Operátoři asistenční společnosti jsou připraveni odpovědět i na dotazy týkající se zařízení poskytující hlídání dětí, opatrování a hlídání seniorů, ostrahu objektů, ale i informace vztahující se k chovu běžných domácích zvířat jako jsou zvířecí hotely, veterinární ordinace, nemocnice, záchranná služba. K dispozici jsou také informace o firmách poskytujících drobné opravy v domácnosti, či nejbližších bankomatech.

„Naším cílem je, aby pokud klient potřebuje získat nějaké informace, které se vážou k běžným životním komplikacím, měl kam zavolat a našel někoho, kdo mu pomůže. Životní pojištění nechrání klienta a jeho rodinu pouze před tragickými událostmi, ale svými asistenčními službami, které jsou dostupné 24 hodin denně, mohou pomoci i s běžnými každodenními starostmi,“ doplňuje Libor Novák.

Asistenční služby jsou poskytovány všem pojištěným, kteří jsou uvedeni v pojistné smlouvě daného produktu, nebo jejich blízkým osobám, a to bez poplatku. Podmínkou pro poskytnutí asistenční služby je uvedení čísla pojistné smlouvy a jména a příjmení někoho z pojištěných. Veškeré dostupné informace oznámí asistenční služba klientovi buď telefonicky, nebo prostřednictvím SMS zprávy.

Allianz

Zdroj: Allianz

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS