wüstenrot24 – nejširší nabídka životního pojištění online


			wüstenrot24 – nejširší nabídka životního pojištění online

Wüstenrot včera zahájil přímý prodej životního pojištění prostřednictvím nových webových stránek www.wustenrot24.cz. Jako první na trhu nabízí touto formou plnohodnotné životní pojištění.

Na úvod přichází s pojistnými produkty ProSichr, ProBudoucnost a ProGold. Od konce února bude také možné uzavřít nově upravené pojištění motorových vozidel ProAuto. Na tomto portálu přibydou v průběhu roku další produkty.

Na www.wustenrot24.cz bylo pod souhrnný název ProBanking převedeno také online uzavírání depozitních produktů, a to spořicích účtů a termínovaných vkladů.

Přímý prodej Wüstenrotu podpoří i nové prodejní call centrum.


Wüstenrot tak vychází vstříc stále se rozšiřující skupině potenciálních klientů, která při nákupu služeb a zboží využívá přímé obchodní kanály. Právě pro tuto cílovou skupinu zákazníků je určena nabídka snadného sjednání kvalitních finančních a pojistných produktů na www.wustenrot24.cz. Vladislav Vachata, ředitel přímých obchodních cest Wüstenrotu, říká: „Jako každá společnost, která má velké ambice výrazně expandovat na trhu, musí i Wüstenrot budovat prodejní cesty odpovídající měnícímu se způsobu života.“Podle Pavla Vaňky, předsedy představenstva a generálního ředitele se v budoucnosti Wüstenrot chce zařadit mezi deset nejsilnějších pojišťoven v České republice.

Vladislav Vachata

Všechny produkty Wüstenrotu nově nabízené online byly inovovány tak, aby byly pro klienty srozumitelné a jednoduché. Formuláře sjednání produktů na www.wustenrot24.cz jsou snadné a zcela intuitivně vedou i laika, který stojí před podobným úkolem poprvé. Formuláře pomáhají klientům v celém průběhu vyplňování – obsahují např. i kontextové nápovědy, upozorňují na případné chyby, obsahují kontrolu vazby mezi jednotlivými vyplněnými údaji. Dále jsou do nich zapracovány logické vazby, takže formulář se přizpůsobuje přímo klientovi (např. zdali je klient OSVČ nebo soukromá osoba či Čech nebo cizinec). Klienta tak neobtěžují irelevantní políčka a údaje.


Výhodou je i možnost rozpracovaný formulář uložit. Klient má 30 dnů na to jej vyplnit až do konce a odeslat. Stejnou funkci může klient využít, když s něčím potřebuje poradit. Formulář uloží, zavolá na nové prodejní call centrum, kde mu buď poradí jak postupovat dále, nebo si formulář převezmou (podle unikátního hesla, které klient při uložení obdrží) a jeho vyplnění dokončí za klienta.


Produkty Wüstenrotu nabízené online si klienti mohou sjednat samozřejmě také na pobočkách Wüstenrotu, prostřednictvím finančních poradců obchodní sítě Wüstenrot i externích partnerů. Ať již zvolí jakýkoliv způsob uzavření smlouvy, bude je pojištění stát vždy stejně.


Na projektu wüstenrot24 spolupracovala poradenská firma The Boston Consulting Group, autorem nových webových stránek www.wustenrot24.cz je společnost ActumG2, která je vytvořila za podpory reklamní agentury Scholz&Friends.

Wüstenrot

Zdroj: Wüstenrot

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články