Generální ředitel Generali PPF Holdingu Ladislav Bartoníček uvedl: „Polsko je pro nás strategickým trhem. Vykazuje jednu z největších dynamik růstu mezi významnými trhy ve střední a východní Evropě. Akvizice společnosti Proama nám umožní dále rozšířit a rozvíjet naše aktivity na tomto perspektivním trhu.”
Proama, dceřiná společnost francouzské skupiny Groupama v Polsku, zahájila své působení na trhu koncem ledna 2012. Společnost nabízí zejména služby pro retailové klienty a své aktivity soustřeďuje do segmentu autopojištění prostřednictvím tří distribučních kanálů – telefon, internet a agentská síť. Proama dosud uzavřela více než 100 tisíc pojistných smluv, což je mnohem více, než plánovala při vstupu na polský trh.
„Kupujeme společnost s velmi dobrou strategií, vynikajícími schopnostmi tuto strategii realizovat a managementem, který prokázal velmi dobré schopnosti reagovat na potřeby trhu. Přeplňování plánu v obchodních výsledcích pojišťovny svědčí o tom, že její distribuční strategie je správná. Hodláme tento distribuční model nadále rozvíjet, abychom maximálně využili příležitostí na trhu,” dodal Ladislav Bartoníček.
Generali PPF Holding působí na polském pojistném trhu prostřednictvím své dceřiné společnosti Generali Group Poland. Objem předepsaného pojistného společností Generali PPF Holdingu v Polsku dosáhla v roce 2011 1,9 miliardy zlotých (tj. cca 12 miliard korun). V segmentu neživotního pojištění v Polsku vykázal Generali PPF Holding loni 28% růst (v porovnání s 12% růstem celého trhu), zatímco nejvýznamnější segment běžně placeného životního pojištění vzrostl ve stejném období o 20 % (pětkrát více než celý trh). Generali Polsko je dnes jednou z nejdynamičtějších společností na trhu. Nabízí široké spektrum finančních služeb včetně penzijního zajištění více než 2 milionům klientů, jak fyzickým, tak právnickým osobám.
Generali
Komentáře
Přidat komentář