Pojištění k produktům zakoupeným v Alze zajišťovala BNP Paribas Cardif Pojišťovna od roku 2013. „Ceníme si zkušenosti s poskytováním pojištění pro jednoho z nejvýznamnějších prodejců elektroniky. Po několika letech spolupráce se představy o dalším rozvoji začaly rozcházet, proto jsme se dohodli na ukončení spolupráce k 30. 9. 2016,“ přiblížil důvod ukončení spolupráce předseda představenstva BNP Paribas Cardif Pojišťovny Tomáš Kadlec.
Za dosavadní spolupráci vyplatila BNP Paribas Cardif Pojišťovna zákazníkům Alzy již více než 80 milionů Kč na pojistném plnění. V 85 % případů nahlášených událostí v rámci Pojištění nahodilého poškození a Pojištění prodloužené záruky pojišťovna klientům plnění uznala a zaplatila jim opravu či úplnou výměnu zařízení.
Ukončení spolupráce ALZA a BNP Paribas Cardif Pojišťovny nebude mít vliv na již uzavřené smlouvy. „K již pojištěným klientům budeme přistupovat nadále se vší péčí a za podmínek uvedených v platných smlouvách,“ ujišťuje zákazníky Tomáš Kadlec.
Komentáře
Přidat komentářHm, co si tak precitat aj nase zakony?
Tahaju vas za nos.... podla aspon slov. zakona : obciansky zakonnik par 799 je povinny s poistovnou komunikovat a zabezpecit doklady pre poistovnu ten kto je opravneny prijat plnenie. Takze vsetky poistenia ako marodka , vyhadzov .... je povinny riesit predajca. Vy ste povinni len predajcovi oznamit vznik poistnej udalosti. Predajca je povinny sam zabezpecit vsetky veci okolo poistky.
Čím to asi bude
Hlavně, že se to klientů nijak nedotkne a dál jim nikdo nic nezaplatí...!
To je od Alzy hezké, že si všimla stížností klientů a podvodného jednání Cardif
pro nás co s námi pojišťovna vy****** je již trošku pozdě ... [nevhodný příspěvek byl redakcí upraven]