Cardif Pojišťovna 2017: Výrazné zlepšení výsledků


			Cardif Pojišťovna 2017: Výrazné zlepšení výsledků

Loňský kalendářní rok byl pro společnost BNP Paribas Cardif Pojišťovnu velice úspěšný. Čistý zisk pojišťovny v minulém roce zaznamenal nárůst o 26 % oproti roku 2016. V roce 2017 společnost dosáhla čistého zisku 168 milionů Kč oproti 133 milionům v roce 2016. Celkově společnost předepsala pojistné ve výši 2 262 508 000 korun. Oproti roku 2016 se jedná o dvouprocentní nárůst.

Společnosti BNP Paribas Cardif Pojišťovna se v minulém roce dařilo jak v oblasti životního pojištění, tak také v oblasti pojištění neživotního. Pojišťovna v roce 2017 předepsala pojistné ve výši 210 140 000 Kč v segmentu životního pojištění, což je o 7 % více než v předešlém roce. Výše předepsaného pojistného u neživotního pojištění se zvýšila o 1,5 %, a to ve výši 2 052 368 000 korun.

BNP Paribas Cardif Pojišťovna se v roce 2017 soustředila zejména na tyto pojistné produkty: pojištění schopnosti splácet finanční závazek, pojištění zneužití platební karty a osobních věcí, pojištění pravidelných výdajů, úrazové pojištění, cestovní pojištění, pojištění prodloužené záruky, pojištění nahodilého poškození a krádeže a pojištění domácnosti.


Mohlo by vás zajímat: Podcast: Před digitalizací není úniku


Uvedené produkty budou i nadále stěžejními pro růst v roce 2018, navíc připravujeme k pojištění domácnosti i nově pojištění nemovitosti. Zároveň budeme pracovat na zdokonalování produktové nabídky, abychom neustále přicházeli s novými inovacemi. BNP Paribas Cardif Pojišťovna se chce v roce 2018 zaměřit na digitalizaci procesů uvnitř i vně společnosti, jako je implementace online hlášení pojistných událostí včetně sledování aktuálního stavu. Klienti budou moci vyřídit pojistnou událost pomocí internetu a díky tomuto zrychlenému procesu se zkrátí doba nahlášení a vyřízení.

Ke zdokonalování služeb se vyjádřil i generální ředitel a předseda představenstva Zdeněk Jaroš: „Uvědomujeme si, že svět okolo se mění a stejně tak i naši klienti. Proto je klíčové našim klientům naslouchat, sbírat zpětnou vazbu a reagovat na ni. Pomocí moderních metod měření zákaznické zkušenosti se my i naši partneři posouváme dále, zlepšujeme procesy a nabízíme lepší služby. Také v oblasti legislativních a regulatorních změn dlouhodobě sledujeme trendy a změny v tomto prostředí a reagujeme na ně. Opíráme se o silné zázemí mateřské společnosti BNP Paribas Cardif, a jsme tak pro naše obchodní partnery garantem a partnerem při implementaci změn v prostředí, které je stále více regulováno.“ 

Nová partnerství a společenská odpovědnost

Rok 2017 se nesl ve znamení upevňování pozic na vysoce konkurenčním českém trhu.
BNP Paribas Cardif Pojišťovně se podařilo rozvíjet partnerství v dalších segmentech, jako jsou telekomunikace, poskytovatelé energií a oblast retailu.


Mohlo by vás zajímat: Konference ČAP: Role pojišťovnictví v kyber prostředí


Jelikož chceme být společensky odpovědná firma, tak jsme i v roce 2017 podporovali neziskové projekty. Již více než deset let finančně podporujeme aktivity občanského sdružení Arkadie, které zajišťuje kompletní péči o zdravotně postižené. Také jsme pokračovali v úspěšné spolupráci s občanským sdružením Život dětem, a to formou příspěvku na předvánočním benefičním koncertu ‚Rádio srdcem pro Život dětem‘. Pokračovala i naše spolupráce s nadací Pink Bubble, která podporuje rekonvalescenci onkologicky nemocných dětí. Bude mi ctí, pokud i v dalších letech budeme mít možnost pokračovat v podpoře těchto i dalších charitativních projektů,“ doplnil Zdeněk Jaroš.

O BNP Paribas Cardif 

Světový lídr pro pojištění schopnosti splácet. BNP Paribas Cardif hraje zásadní roli v životě pojištěných klientů a poskytuje jim pojistnou ochranu, která jim umožňuje realizovat své cíle a současně se chránit před nepředvídatelnými událostmi. Ve světě formovaném vznikem nových způsobů vyžití a životního stylu má společnost, dceřiná společnost BNP Paribas, jedinečný obchodní model zakotvený v partnerstvích.


Mohlo by vás zajímat: AIG zakládá nové společnosti v UK a Lucembursku


Společně vytváří řešení s téměř 500 partnery, distributory v různých sektorech (banky a finanční instituce, automobilové společnosti, maloobchodní prodejci, telekomunikační společnosti, energetické společnosti, nezávislí finanční poradci a makléři…), kteří pak uvádějí produkty na trh svým zákazníkům.

BNP Paribas Cardifje uznávaným globálním odborníkem v oblasti osobního pojištění a slouží 100 milionům klientů ve 35 zemích se silnými pozicemi ve třech regionech - Evropě, Asii a Latinské Americe. BNP Paribas Cardif hraje rovněž důležitou roli při poskytování finančních prostředků pro ekonomiku. S více než 10 000 zaměstnanci na celém světě měl BNP Paribas Cardif v roce 2017 hrubé předepsané pojistné ve výši 29,7 miliardy EUR, z čehož 57 % bylo vyprodukováno mimo Francii.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články