ČSOB bude České poště dodávat i pojištění


			ČSOB bude České poště dodávat i pojištění
22.11.2016 Pojistný trh

Česká pojišťovna neobhájila ve výběrovém řízení prodej svých služeb skrze Českou poštu. Ve výběrovém řízení si státní podnik vybral ČSOB pro bankovní i pojistné služby.

Skupina ČSOB ovládla Českou poštu. Nová smlouva se státním podnikem od roku 2018 vyšachuje z poštovních poboček Českou pojišťovnu a nabídne klientům finanční produkty pouze z dílen ČSOB.

Do vypsaného tendru se přihlásily obě instituce, které na České poště již působily. Tedy Česká pojišťovna, dodávající pojistné produkty a ČSOB s bankovními službami. Vzhledem ke změně strategie ČSOB, kdy se začala prezentovat jako banka a zároveň i pojišťovna, podala ČSOB nabídku i na pojistné služby, se kterou ve výsledku zvítězila nad ostatními uchazeči. O partnerství s Českou poštou měla zájem rovněž skupina UniCredit a J&T Group.

Vítězství ČSOB v tendru na poskytování finančních služeb České poště, oznámilo vedení státní firmy 20. října s tím, že šlo o nejlepší nabídku a jednání o detailech nové smlouvy budou probíhat do začátku příštího roku.

Jsme připraveni do rozvoje spolupráce s Českou poštou investovat, a to do procesů, technologií i lidských zdrojů. Naším cílem jsou inovace, jednoduchost a srozumitelnost – a to směrem k České poště a jejím klientům a zaměstnancům, kterých si velmi vážím,“ uvedl Petr Hutla, člen představenstva ČSOB zodpovědný mimo jiné za Poštovní spořitelnu.

Spolupráce České pojišťovny s Českou poštou trvá od roku 2001. Podle výroční zprávy pojišťovny za loňský rok dosáhl prodej jejího pojištění přes poštu hodnoty 690 milionů korun. Hlavní podíl měly životní pojistky, dále autopojištění a pojištění domácnosti.

ČSOB chce na poště více využít svůj koncept "bankopojištění" – tedy prodej pojišťovacích služeb klientům, kteří od ní mají bankovní služby, a opačně.

Podle dřívějšího slov generálního ředitele ČSOB pojišťovny Vladimíra Bezděka chce společnost na poště poskytnout plnohodnotnou nabídku pojištění a ráda by do ní zahrnula i služby pro klienty opomíjené věkové kategorie nad 50 let.

Jde například o různé druhy asistenčních služeb, které by byly určeny nejen pro krizové situace, jako jsou havárie auta nebo v domácnosti, ale které by dělaly život jednodušším a ušetřily seniorům čas a námahu − například zajištění pravidelného úklidu či nákupů za příznivější ceny, než když je kupují sami,“ uvedl Bezděk. 

Dalším směrem může být pojištění kybernetických rizik, jež pro fyzické osoby máme jako jediní na trhu, a k našemu velkému překvapení tento produkt vyvolal značný zájem právě mezi seniory. Úspěch na poště slibují hlavně jednoduché produkty,“ zdůraznil Vladimír Bezděk.

Zdroj: iHNed.cz

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články