NN má novou šéfku marketingu a vývoje produktů


			NN má novou šéfku marketingu a vývoje produktů

Od 1. dubna se novou ředitelkou marketingu a produktového vývoje NN ČR i SR stává Kateřina Štěrbová, dosavadní obchodní ředitelka zodpovědná za externí distribuci a korporátní klienty. Se změnou pozice se zároveň stává členkou představenstva.

 

Kateřina svou kariéru v NN zahájila v roce 2011, kdy nastoupila na pozici obchodní ředitelky pro prodejní kanál Bankassurance (bankopojištění). Postupem času se stala také šéfkou obchodu pro firemní klienty a v roce 2014 přibrala pod svou správu také makléřský kanál. „Kateřina opakovaně prokázala, že je schopnou manažerkou, která si poradí i s velmi náročnými úkoly. Mám opravdu velkou radost, že naši nabídku přijala. NN zná velmi dobře, a to včetně jejích procesů, perfektně rozumí potřebám obchodu a zároveň má kreativní a strategické myšlení, což jsou předpoklady pro úspěšnou spolupráci,“ vysvětluje generální ředitelka NN Renata Mrázová.

 

Jako ředitelka marketingu a produktového vývoje NN bude mít Kateřina na starost strategický marketing, vývoj nových a řízení stávajících produktů životního pojištění, penze v České republice, business inteligence a on-line prezentaci NN. „Mým největším úkolem v nové pozici bude především posílení strategického marketingu směrem k proklientsky orientované NN a ještě větší propojení produktového vývoje s potřebami klientů,“ uvedla ke svému nástupu Kateřina Štěrbová.

 

Kateřina (46) má téměř 20 let zkušeností z bankovnictví, správy aktiv a poradenství. Před nástupem do NN pracovala v ČSOB Penzijním fondu jako obchodní a marketingová ředitelka, současně byla členkou představenstva. Vystudovala Vysokou školu ekonomickou v Praze a Wharton School of University of Pennsylvania, kde získala titul MBA. Ve volném čase ráda jezdí na kolečkových bruslích, lyžuje a zajímá se o jógu a módu.

 

NN pojišťovna

Zdroj: NN Pojišťovna

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

Související články